Sover i egen seng, efter sommerferien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Nogen bestemte klister mærker? Og hvad sagde/gjorde du helt præcist? 

Bare rigtig øv der skulle komme det tilbage fald

Hvad havde du regnet med? Når du skriver det var svært inden ferien at lære ham det og så lige pludselig i ferien må han godt og hov nu må han så ikke alligevel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

Tak for input. 

Tænkte, har i problemer med at få ham til at sive ude? Tænker ved kammerater osv? - ved at han feks stadig sover hos jer.

Vi har ingen problemer med at han sover ude uden mor og far, han ved at når man sover ude er reglerne anderledes. Ligesom nær man er hos sine kammerater og leger er det deres forældre der bestemmer hvad man må og ikke må, da der er forskelligt i andre familier. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Vi har ingen problemer med at han sover ude uden mor og far, han ved at når man sover ude er reglerne anderledes. Ligesom nær man er hos sine kammerater og leger er det deres forældre der bestemmer hvad man må og ikke må, da der er forskelligt i andre familier. 

Okey mit barn vil ikk sove ude ved venner, fordi jeg ikke er der.

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

Hvad havde du regnet med? Når du skriver det var svært inden ferien at lære ham det og så lige pludselig i ferien må han godt og hov nu må han så ikke alligevel?

6uger inden ferien gik det over alt forventning, med at få barnet til at sove i egen seng, men inden da havde jeg prøvet flere gange hvor det ikke lykkes. 

der var ikke mulighed for andet på den ferie vi var på. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Vi tog hende med i Bilka, der har de nogle klistermærke bøger og der valgte hun selv hvilken bog hun ville ha. Vi sagde bare da hun blev puttet at hvis hun sov i sin egen seng fik hun et klistermærke når hun stod op og så lagde hun sig til at sove. 

Okey måske jeg sku prøve den metode af

Anmeld Citér

12. august 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Okey måske jeg sku prøve den metode af

Vi gjorde det samme da hun skulle smide bleen faktisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.