Anonym skriver:
Mit barn på 5,4år har efter sommerferien ikke vil sove i egen seng
..
Overgangen fra vores seng til egen seng har været rigtig svært og barnet fik det lige lært op til sommerferien og det gik bare SÅ godt. Men i ferien, var vi på ferie hvor barnet sov ved os, grundet plads mangel - nu står jeg her og kan ikk få barnet ind i egen seng.
Hva gør jeg?
Vores datter vil også helst sove i vores seng, jeg synes det er okay (tror mest det handler om at lillebror stadig sover i vores værelse, men i egen seng), tænker det går over på et tidspunkt 
men vi putter hende altid i sin egen seng, og aftaler med hende at vi kommer op om fem minutter så lillebror også får en chance for at falde i søvn.
for det meste sover hun når vi kommer op, men hvis ikke får hun lov til at kravle ind i vores seng. Her efter ferien endte hun i vores seng stort set hver nat, men nu er hun begyndt at falde i søvn i sin egen.
Troe virkeligt på at hvis hun ved at muligheden er der hvis hun har behov for vores nærvær, så slapper hun mere af og er mere tryg på sit værelse, end hvis hun får af vide at hun SKAL sove i sin egen seng HELE natten.
Anmeld
Citér