Jeg synes simpelthen det er respektløst overfor ts. at svare på så nedladende nogle kommentarer som abracadabra kommer med. Og det samme med dig abracadabra. Hold dig til emnet eller luk brevsprækken.
Jeg har efterhånden oplevet det SÅ mange gange at en tråd kører helt ud af en anden tangent fordi nogle kommer med et svar eller respons som INTET har at gøre, med det emne som ts. har spurgt til. Og så får det ene negative svar sin helt egen tråd. Sådan nogle negative svar burde anmeldes og fjernes. Der kan selvfølgelig være tilfælder hvor en ts. har så dårlig grammatiske evner at det kan være svært at vide hvad personen egentlig spørger til el. udtrykker, men så skal man da spørge til hvad ts. mener i forsøget på at svare på indlægget i stedet for at hagle personen ned.
Kære Channie
Jeg ved desværre ikke hvordan startlønnen er for nyuddannede folkeskolelærere, men det angreb du blev udsat for af førnævnte og den drejning dit indlæg har taget, synes jeg simpelthen ikke er i orden overfor dig. Jeg synes derimod at det er super fedt at du er ligeglad med dine vanskeligheder og sætter dig til tasterne for at hjælpe din mand og jeres familie. Håber du kan acceptere at jeg også har bidraget til en skævvridning af dit indlæg??
Og til jer som har svaret på spørgsmålet eller holdt jer til emnet, skide godt gjort.
Mvh. M
Anmeld
Citér