start løn for ny udd. folkeskolelære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2016

Muhmi

channie-g skriver:

tak for svaret, det var til stor hjælp 

Don't mention it... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Abracadabra skriver:

Godt så.

Du er faktisk temmelig svær at forstå på skrift (også fordi du mangler ord hist og pist), så dejligt at læse, at du ikke selv skal være underviser.

Stop så, hun har jo givet en forklaring

Anmeld Citér

12. august 2016

Mo9ca

Jeg synes simpelthen det er respektløst overfor ts. at svare på så nedladende nogle kommentarer som abracadabra kommer med. Og det samme med dig abracadabra. Hold dig til emnet eller luk brevsprækken.

Jeg har efterhånden oplevet det SÅ mange gange at en tråd kører helt ud af en anden tangent fordi nogle kommer med et svar eller respons som INTET har at gøre, med det emne som ts. har spurgt til. Og så får det ene negative svar sin helt egen tråd. Sådan nogle negative svar burde anmeldes og fjernes. Der kan selvfølgelig være tilfælder hvor en ts. har så dårlig grammatiske evner at det kan være svært at vide hvad personen egentlig spørger til el. udtrykker, men så skal man da spørge til hvad ts. mener i forsøget på at svare på indlægget i stedet for at hagle personen ned. 

Kære Channie

Jeg ved desværre ikke hvordan startlønnen er  for nyuddannede folkeskolelærere, men det angreb du blev udsat for af førnævnte og den drejning dit indlæg har taget, synes jeg simpelthen ikke er i orden overfor dig. Jeg synes derimod at det er super fedt at du er ligeglad med dine vanskeligheder og sætter dig til tasterne for at hjælpe din mand og jeres familie. Håber du kan acceptere at jeg også har bidraget til en skævvridning af dit indlæg?? 

Og til jer som har svaret på spørgsmålet eller holdt jer til emnet, skide godt gjort.

Mvh. M

Anmeld Citér

12. august 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Abracadabra skriver:

Godt så.

Du er faktisk temmelig svær at forstå på skrift (også fordi du mangler ord hist og pist), så dejligt at læse, at du ikke selv skal være underviser.

Når nu din bekymring - som i mine øjne såmænd var berettiget, såfremt hun var dansklærer - har vist sig grundløs, hvorfor bliver du så ved med at gøre TS opmærksom på, at hun ikke formulerer sig fejlfrit? Det forstår jeg simpelthen ikke behovet for. 

"Dine frikadeller smager ikke godt - jeg håber ikke, du er kok?" 

"Nej, og jeg ved godt, jeg ikke er så god til madlavning." 

"Hvor skønt, du ikke er kok, for du er faktisk generelt virkelig dårlig til at lave mad!" 

- What for?  

Anmeld Citér

12. august 2016

Mor og meget mere

Mo9ca skriver:

Jeg synes simpelthen det er respektløst overfor ts. at svare på så nedladende nogle kommentarer som abracadabra kommer med. Og det samme med dig abracadabra. Hold dig til emnet eller luk brevsprækken.

Jeg har efterhånden oplevet det SÅ mange gange at en tråd kører helt ud af en anden tangent fordi nogle kommer med et svar eller respons som INTET har at gøre, med det emne som ts. har spurgt til. Og så får det ene negative svar sin helt egen tråd. Sådan nogle negative svar burde anmeldes og fjernes. Der kan selvfølgelig være tilfælder hvor en ts. har så dårlig grammatiske evner at det kan være svært at vide hvad personen egentlig spørger til el. udtrykker, men så skal man da spørge til hvad ts. mener i forsøget på at svare på indlægget i stedet for at hagle personen ned. 

Kære Channie

Jeg ved desværre ikke hvordan startlønnen er  for nyuddannede folkeskolelærere, men det angreb du blev udsat for af førnævnte og den drejning dit indlæg har taget, synes jeg simpelthen ikke er i orden overfor dig. Jeg synes derimod at det er super fedt at du er ligeglad med dine vanskeligheder og sætter dig til tasterne for at hjælpe din mand og jeres familie. Håber du kan acceptere at jeg også har bidraget til en skævvridning af dit indlæg?? 

Og til jer som har svaret på spørgsmålet eller holdt jer til emnet, skide godt gjort.

Mvh. M

Tænk - hvis jeg oplevede at blive udsat for meget negative svar fra en anden, ville det kun glæde mig at få andres udsagn for, at vedkommende gik over stregen. Det opfatter jeg på ingen måde som respektløst, men tværtimod som positivt. Og så synes jeg, det er en smule dobbeltmoralsk at bebrejde andre for at skævvride debatten for dernæst selv med åbne øjne at gøre det samme. 

Anmeld Citér

13. august 2016

ønskebørn74

Abracadabra skriver:

Godt så.

Anmeldt til staff. 

Anmeld Citér

13. august 2016

Mo9ca

Tænk - hvis jeg oplevede at blive udsat for meget negative svar fra en anden, ville det kun glæde mig at få andres udsagn for, at vedkommende gik over stregen. Det opfatter jeg på ingen måde som respektløst, men tværtimod som positivt. Og så synes jeg, det er en smule dobbeltmoralsk at bebrejde andre for at skævvride debatten for dernæst selv med åbne øjne at gøre det samme. 

Jeg præciserer også overfor ts. at jeg håber hun kan acceptere at jeg også så mig nødsaget til at skævvride hendes tråd. I samme åndedrag kom jeg også ind på hvad hendes tråd handlede om, netop grundlønnen for nyuddannede folkeskolelærere. Jeg synes det er utroligt synd når man bruger tid på at oprette et indlæg at ét negativt svar får så megen opmærksomhed. Så vidt jeg kan se er der faktisk kun én som svarer på spørgsmålet, og det synes jeg ikke er i orden overfor den som har brug for hjælp til at få svar på sine spørgsmål. Ville det ikke være bedre at folk anmeldte sådan et negativt svar så ts. netop får opmærksomhed for det som hendes tråd handlede om?

Mvh. M

Anmeld Citér

13. august 2016

Tiggi

Back to topic.

Er der ikke en overenskomst for folkeskolelærere, således at man kan se hvad de er berettiget til?

Derudover kan der selvfølgelig være tillæg osv, men er jo stor forskel på om der er en grundløn på 5000 kr. eller på 20.000 kr

Anmeld Citér

13. august 2016

Mor og meget mere

Tiggi skriver:

Back to topic.

Er der ikke en overenskomst for folkeskolelærere, således at man kan se hvad de er berettiget til?

Derudover kan der selvfølgelig være tillæg osv, men er jo stor forskel på om der er en grundløn på 5000 kr. eller på 20.000 kr

Det er der svaret på allerede på side 1 - link fra muhmi. 

Anmeld Citér

13. august 2016

Tiggi

Mor og meget mere skriver:

Det er der svaret på allerede på side 1 - link fra muhmi. 

Tak Var lige smuttet i mudderkastningen  

Fandt den også lige inden jeg så dit svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.