start løn for ny udd. folkeskolelære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2016

Abracadabra

nielsen80 skriver:

Men når nu hendes profil tydeligt viser en pige, og hun skriver " han har godt nok arbejdet som afløser i 3 år", er der jo en stor sandsynlighed for, hun spørger på en anden vegne. I dette tilfælde et hankøn. 

Uanset hvad, hvad med at lade tvivlen komme til gode? - kunne være en ordblind, der havde knoklet og skulle være lærer i fysik, musik, gymnastik og kemi. Uden flere informationer er det godt nok et malplaceret angreb!

Der står 'han dog arbejdet', hvilket jeg forhåbentlig har fejltolket som 'har dog arbejdet'. 

Jeg håber jo virkelig, at TS ikke skal undervise i især dansk. Så jeg håber, at du har ret, og TS spørger på vegne af en anden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

noder1

Profilbillede for noder1
Abracadabra skriver:

Nej, det har du selvfølgelig ret i!! Det håber jeg da virkelig, at du har ret i. Hvis en folkeskolelærer ikke engang kan stave til sin egen profession, står det sløjt til for de kommende generationer. 

Jeg kan så fortælle dig, at mange folkeskolelærere IKKE kan stave til deres egen profession. Jeg oplever det tit på den skole, hvor jeg arbejder. Uden overhovedet at kommentere på trådstarters indlæg, så synes jeg også, at det er ekstremt bekymrende!

Anmeld Citér

11. august 2016

MysteriousAngel

channie-g skriver:

er der nogen her inde der ved hvad man starter på som nyudd. folkeskole lære... han dog arbejdet som lære (afløser) ved siden af sin udd. i 3 år snart næsten, men ved ikke om det tæller for noget når det er ufaglært ?? 

Hvis han enten kun har været ansat som løsvikar eller tidsbegrænset ansættelse, feks barselsvikar eller andet så optjener han ikke anciennitet. Men udover det er lønnen meget forskellig, alt afhængig af tillæg og hvilke kommuner du er i. I Køge er det endda også forskellig fra skole til skole til tillæggene er lokal forhandlet. Meget mærkeligt. 

Anmeld Citér

12. august 2016

channie-g

Abracadabra skriver:

Nu er jeg jo en gammel pedant, men jeg håber virkelig ikke, at du skal undervise i dansk! Folkeskolelærer er i 1 ord, og det hedder læreR.

Og hvad med basal grammatik?

nu det ikke for noget, men hvorfor overhovedet skrive det der, jeg er godt klar over jeg ikke er fantastisk til at stave (alle har fejl), men du besvare jo ikke mit spørgsmål !! jeg har ikke bedt om at du retter min tekst igennem, ellers tak... 

men for at besvare dit spørgsmål, nej det er min mand der er lære og ikke jeg... 

øv hvor er det træls og blive mødt med sådan en kommentar som det første når man lukke op for denne side 

Anmeld Citér

12. august 2016

channie-g

Abracadabra skriver:

Men hvis man så lidt intuitiv fornemmelse for sprog har, at man skriver 'start løn' og ikke 'startløn' og 'folkeskole lære' i stedet for 'folkeskolelærer', skal man forhåbentlig ikke undervise børn i dansk.

Ikke MINE børn i hvert fald! 

så fik jeg lige læst lidt flere af dine nedladende kommentar... er du sød og hold dig til spørgsmålet eller holde dine kommentar for dig selv tak... mangler jeg en underviser, spurgte jeg nok min mand. barn eller voksen, det der tænker jeg ikke der er nogen der synes er fedt hvis man har problemer med stavelser eller andet ?????

Anmeld Citér

12. august 2016

channie-g

Muhmi skriver:

Satser kan ses her. 

tak for svaret, det var til stor hjælp 

Anmeld Citér

12. august 2016

Abracadabra

channie-g skriver:

nu det ikke for noget, men hvorfor overhovedet skrive det der, jeg er godt klar over jeg ikke er fantastisk til at stave (alle har fejl), men du besvare jo ikke mit spørgsmål !! jeg har ikke bedt om at du retter min tekst igennem, ellers tak... 

men for at besvare dit spørgsmål, nej det er min mand der er lære og ikke jeg... 

øv hvor er det træls og blive mødt med sådan en kommentar som det første når man lukke op for denne side 

Godt så.

Du er faktisk temmelig svær at forstå på skrift (også fordi du mangler ord hist og pist), så dejligt at læse, at du ikke selv skal være underviser.

Anmeld Citér

12. august 2016

Muhmi

Abracadabra skriver:

Godt så.

Du er faktisk temmelig svær at forstå på skrift (også fordi du mangler ord hist og pist), så dejligt at læse, at du ikke selv skal være underviser.

Hvor er du dog nedladende og tarvelig... STOP dog dig selv og hold dine taster i ro, du behøver ikke blive VED med at kommentere hvordan hun staver.. Geez mand... Tag dig sammen!

Anmeld Citér

12. august 2016

channie-g

Abracadabra skriver:

Godt så.

Du er sq da uden for pædagogisk rækkevidde.... Jesus ������

Anmeld Citér

12. august 2016

Sprit25

Abracadabra skriver:

Godt så.

Ej okay, har du en dårlig dag?! Du plejer sgu ikke være SÅ strid. 

TS har tydelige staveproblemer som hun selv siger og hvorfor så blive med at jorde hende?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.