Anonym skriver:
Hey alle!
Jeg har været på legeplads med min yngste datter og hendes ven i dag. Vi kalder vennen C. Jeg tog nogle billeder af dem. Da jeg jo ikke ved om C´s forældre er okay med at han er på min telefon, tog jeg billederne når han stod med ryggen til mig sådan så hans ansigt ikke var med på billedet. Og så tog jeg også nogle andre billeder hvor han var med på nogle andre måder, hans ansigt var bare ikke med.
Jeg har tænkt på at lægge em på instagram el. facebook da jeg synes, at det er nogle rigtig fine billeder. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg kan tillade mig at lægge et billede op af C og min datter. Hans ansigt er jo ikke med, så jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg er i tvivl.
Ville I have noget imod at andre ægger et billede op på de sociale medier af jeres dejlige børn, men hvor man ikke kan se deres ansigter? Og Kunne I selv finde på at lægge et billede op af andres børn?
Jeg ville blive stjerne tosset, hvis nogle lagde billeder på nettet af mine børn, uden at have spurgt først.
Ligegyldigt om det var med ansigtet foran eller bagved.
Det er respektløs at man bare ligger billeder ud, uden at have spurgt først.
jeg har aldrig nogensinde forstået, at man skal ligge billeder på nettet af børn.
Så mit svar ville være, spørg forældrene først
Anmeld
Citér