Sugardating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2016

Muhmi

Tror jeg burde blande mig udenom denne tråd da det ikke er nemt ikke at have en personlig holdning til emnet.

MEN, må dog indrømme at jeg ville tage sindsygt mange forholdsregler. hvis det var noget jeg ville vælge at udsætte min krop for. ALTID have en veninde/ven der vidste hvor jeg tog hen og hvornår jeg havde tænkt mig at være tilbage og altid sørge for at få pengene først og ja jeg ved godt man får sine penge/ting og sager efter endt ydelse, men da det i mine øjne er prostitution, så bør man også få for sin service FØR man yder den.

Undskyld, nu kom der en personlig mening med alligevel, men ville nu aldrig kunne udsætte hverken mig selv eller mine unger for det. Bum.. Men hey, gør det hvis du føler for det, men undersøg det helt tæt før du springer ud i noget du kan komme til at fortryde resten af dit liv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

modesty

Men hvis der bare handler om sex er der jo en del forums på nettet til det.

Sugar dating er jo ud gennem kvinder der som ts selv skriver mangler penge.

Kender også kvinder der finder sex andre steder end hjemme . Men når man gør det fordi man vil have penge synes jeg ikke det virker som om det er sex der vægter højest.

Nej, jeg har heller ikke skrevet at sexen vægter højest. Men derfor kan man jo godt være bevidst om sine ønsker og grænser alligevel. For netop at undgå at man ender et sted hvor man ikke kan bunde.

Anmeld Citér

8. august 2016

modesty

Jeg tror ikke jeg forstår hvorfor der behøver være penge i det for at få en god elsker, altså led mindre det netop er prostitutionstanken man tænder på. 

Tænker det ikke er så sindsyg svært at finde en god elsker også selvom man ikke ønsker penge. Hvis jeg ønsker hed sex så får jeg det og nyder det uden at modtage x antal kroner, få gaver eller hvad ved jeg. 

Hmm bare min tanke, men hvis man mangler penge er det en måde men så er det også at sælge sig selv, sine timer, sin krop og det skal man være på det rene med. 

Der er ingen der siger at der behøver at være penge i det for at få en god elsker. Pointen er blot at det godt kan lade sig gøre at finde en god elsker OG få penge ud af det - hvis det er dét man vil. Jeg har som sagt set det ske en del gange efterhånden. Men det kræver at man ved hvad man vil og kender sine grænser.

Anmeld Citér

8. august 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Carina:-) skriver:

Ville aldrig selv sælge min krop for penge

Synes selve konceptet er fornedende og bare et pænere ord for at være prostitueret .

Og har du børn er det i min verden endnu mere nogo men jeg er også ret snerpet på det punkt.

Mangler du spænding er der vel andre måder at få det på f.eks  at køre på de tyske motorveje i ferietiden uden sikkerhedsele.

Synes du skylder dig selv at trække vejret og overveje om det virkelig er en vej du vil ud af. 

Haha! Tror jeg må prøve de motorveje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.