Sugardating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.005 visninger
23 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Er der nogle herinde der har erfaring med sugardating? Med og uden børn? 

Jeg overvejer det selv, da jeg sidder lidt stramt i det, og synes jeg mangler spænding. Hvis der er nogle herinde, der har prøvet det, hvorfor valgte I det så? Og hvor startede I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

Muffinmus

Tænker du nok skal overveje om du vil være prostitueret?? For det er jo det man er, bare på en nymodens måde, men ikke desto mindre skal man overveje om man kan leve med at sælge sin krop. 

Som mor ville jeg aldrig nogensinde overveje det. Jeg synes man har et kæmpe ansvar for sit omdømme.

Er man ikke mor, tænker jeg man primært skal tænke på om man kan leve med sig selv og se sig selv i spejletfremover. Når først man har solgt sin krop, kan man ikke lave det om. Og om man er klar til at andre, inklusive kommende børn, familie mm evt får nys om det.

Jeg kan godt forstå man kan mangle spænding i sit liv, men der er mange måder at få spænding på jo

Men held og lykke med det, uanset hvad du finder på.

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg overvejer det selv, da jeg sidder lidt stramt i det, og synes jeg mangler spænding. Hvis der er nogle herinde, der har prøvet det, hvorfor valgte I det så? Og hvor startede I?

Jeg har. Man skal kunne skelne sex og følelser og man skal kunne se det som det er - en vare. Altså ens krop bliver en varer. 

Men det vigtigste er sådan set din sikkerhed. Det bedste vil være hvis du har mulighed for at alliere dig med en. En du sender adresser osv til altså en der ved hvor du er, skulle der ske dig noget. 

Men min erfaring med sugar dating er at det tager tid førend man finder mænd der vil give noget der er anstændigt. Altså hvis man sidder stramt i det er det skide træls at bruge flere timer en aften og så kun få 200 kr. Det lyder kynisk men det er jo en branche hvor man køber og sælger en vare og det skal kunne betale sig. 

Men det allervigtigste igen er at din psyke kan holde til det for det er specielt. Man skal være gjort af et bestemt stof og i min optik er eskort og sugar det samme. Sugar er bare et pænere ord. Og det siger jeg selvom jeg selv har gjort det. Så man skal kunne adskille tingene. Altså man kan hurtigt se sig selv som noget lavt, og noget grimt ala "jeg er bare en luder". Det er vigtigt du hviler så meget i dig selv at du kan håndtere det. 

Kan du det så bliver det sjovt og du får en masse vilde oplevelser 

Anmeld Citér

8. august 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Hej piger. 

Ville aldrig selv sælge min krop for penge

Synes selve konceptet er fornedende og bare et pænere ord for at være prostitueret .

Og har du børn er det i min verden endnu mere nogo men jeg er også ret snerpet på det punkt.

Mangler du spænding er der vel andre måder at få det på f.eks  at køre på de tyske motorveje i ferietiden uden sikkerhedsele.

Synes du skylder dig selv at trække vejret og overveje om det virkelig er en vej du vil ud af. 

Anmeld Citér

8. august 2016

Aristocats

Viwisa skriver:

Tænker du nok skal overveje om du vil være prostitueret?? For det er jo det man er, bare på en nymodens måde, men ikke desto mindre skal man overveje om man kan leve med at sælge sin krop. 

Som mor ville jeg aldrig nogensinde overveje det. Jeg synes man har et kæmpe ansvar for sit omdømme.

Er man ikke mor, tænker jeg man primært skal tænke på om man kan leve med sig selv og se sig selv i spejletfremover. Når først man har solgt sin krop, kan man ikke lave det om. Og om man er klar til at andre, inklusive kommende børn, familie mm evt får nys om det.

Jeg kan godt forstå man kan mangle spænding i sit liv, men der er mange måder at få spænding på jo

Men held og lykke med det, uanset hvad du finder på.

Nu er det at være prostitueret ikke det værste mareridt eller toppen af skam for alle. Derudover kan jeg heller ikke forstå, hvorfor titlen "prostitueret" er så vigtig, det er vel fordi den har sådan et negativt omdømme? Om man er prostitueret gør vel hverken til eller fra. Det er en måde at tjene penge på, ligesom alle mulige andre jobs. Det er såvel heller ikke alle mennesker der har et problem med at tjene penge på deres krop eller selskab. Selvfølglig er det en ting man skal overveje, men hvis TS er intesseret i det, så fred være med det. Hvis hun selv trives i at sugardate, så tror jeg også på, at det hele nok skal trives.

Jeg kender selv en mand der sugardater og det er altså ikke sådan at man mødes i en mørk gyde, boller, og så bliver der lige diskret stukket 2000 kr ned i lommen, flere gange om dagen. Det kan for eksempel være at man tager på museum, går ud og spiser og så går hjem og hygger. Nogle mænd vil heller ikke have sex, men kun kvindeligt selskab, eventuelt kys og dates - tro det eller ej. Så det er jo ikke et Istedgade pimp-miljø overhovedet, langt fra det som de fleste ville forbinde med prostitution. Ja, det er reelt set prostitution, men hvad så? 

Anmeld Citér

8. august 2016

Aristocats

Prostitution er et tabu, men spørgsmålet er om det virkelig er så skide slemt udover at det er skide slemt for de mennesker der får deres panties in a bunch fordi andre mennesker tjener penge på deres krop, hvis mennesket der gør det har det fint med det?

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym

Sørg for at find de gode mænd. Der er så mange creepy klamme stoddere derude. Konceptet er gjort så romantisk og let. Men det er det ikke. Og du skal have en standard og kunne stå fast. For der vil være ubehagelige typer der kontakter dig, vil ha nøgenbilleder og nasty klam sex og så kalde dig luder og smide 500kr efter dig for en hel aften. Og det er ikke princippet i sugar dating så soter groft og smid tabere langt væk. Det skal kunne betale sig. Det skal være sjovt for dig. Ikke ydmygende eller noget. 

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym

Hvis ts vil have råd om sugardating behøver i vel ikke finde det nødvendigt at sige at i ikke vil "prostituere" jer, men nu er det jo heller ikke jer men ts der vil sugardate og spurgte om råd.

kan ikke se det at prostituere sig er værre end Lotte går i byen hver weekend og hiver en ny mand med hjem UDEN betaling - morale er godt - dobbeltmorale er dobbelt så godt

Anmeld Citér

8. august 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har ikke gjort det selv, men kender en god håndfuld kvinder som har.

Mit indtryk er at det er hvad du gør det til. Du skal selv være klar over hvor dine grænser går, hvad du gerne vil have ud af det etc.

Udover én, så har dem jeg kender kun haft gode oplevelser, fundet gode elskere o.s.v. (og hende der havde en dårlig oplevelse var ikke særligt slemt, det var bare en akavet date med halvdårlig sex).

Men det er også stærke kvinder med godt fat i egen seksualitet som ved hvad de vil have, og hvad de IKKE vil have.

Anmeld Citér

8. august 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Hvis ts vil have råd om sugardating behøver i vel ikke finde det nødvendigt at sige at i ikke vil "prostituere" jer, men nu er det jo heller ikke jer men ts der vil sugardate og spurgte om råd.

kan ikke se det at prostituere sig er værre end Lotte går i byen hver weekend og hiver en ny mand med hjem UDEN betaling - morale er godt - dobbeltmorale er dobbelt så godt

Der er vist ingen der har skrevet at Lotte er bedre end ts?

Og så længe ingen heller ikke har skrevet at de hellere vil knalde en ny hver weekend end at knalde for penge kan du vel heller ikke kalde nogen for dobbelt moralsk?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.