Viwisa skriver:
Tænker du nok skal overveje om du vil være prostitueret?? For det er jo det man er, bare på en nymodens måde, men ikke desto mindre skal man overveje om man kan leve med at sælge sin krop.
Som mor ville jeg aldrig nogensinde overveje det. Jeg synes man har et kæmpe ansvar for sit omdømme.
Er man ikke mor, tænker jeg man primært skal tænke på om man kan leve med sig selv og se sig selv i spejletfremover. Når først man har solgt sin krop, kan man ikke lave det om. Og om man er klar til at andre, inklusive kommende børn, familie mm evt får nys om det.
Jeg kan godt forstå man kan mangle spænding i sit liv, men der er mange måder at få spænding på jo
Men held og lykke med det, uanset hvad du finder på.
Nu er det at være prostitueret ikke det værste mareridt eller toppen af skam for alle. Derudover kan jeg heller ikke forstå, hvorfor titlen "prostitueret" er så vigtig, det er vel fordi den har sådan et negativt omdømme? Om man er prostitueret gør vel hverken til eller fra. Det er en måde at tjene penge på, ligesom alle mulige andre jobs. Det er såvel heller ikke alle mennesker der har et problem med at tjene penge på deres krop eller selskab. Selvfølglig er det en ting man skal overveje, men hvis TS er intesseret i det, så fred være med det. Hvis hun selv trives i at sugardate, så tror jeg også på, at det hele nok skal trives.
Jeg kender selv en mand der sugardater og det er altså ikke sådan at man mødes i en mørk gyde, boller, og så bliver der lige diskret stukket 2000 kr ned i lommen, flere gange om dagen. Det kan for eksempel være at man tager på museum, går ud og spiser og så går hjem og hygger. Nogle mænd vil heller ikke have sex, men kun kvindeligt selskab, eventuelt kys og dates - tro det eller ej. Så det er jo ikke et Istedgade pimp-miljø overhovedet, langt fra det som de fleste ville forbinde med prostitution. Ja, det er reelt set prostitution, men hvad så?