Sugardating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2016

Kattha

Carina:-) skriver:

Der er vist ingen der har skrevet at Lotte er bedre end ts?

Og så længe ingen heller ikke har skrevet at de hellere vil knalde en ny hver weekend end at knalde for penge kan du vel heller ikke kalde nogen for dobbelt moralsk?

Det med Lotte tror jeg var ment som illustration af en pointe. Eller kan man ikke komme med sine pointer og argumenter fordi det ikke er blevet nævnt af andre i tråden?

Hvis det er med den på, så er der jo heller ikke nogen der har spurgt hvorvidt du er snerpet, og synes det er prostitution 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

Carina:-)

modesty skriver:

Jeg har ikke gjort det selv, men kender en god håndfuld kvinder som har.

Mit indtryk er at det er hvad du gør det til. Du skal selv være klar over hvor dine grænser går, hvad du gerne vil have ud af det etc.

Udover én, så har dem jeg kender kun haft gode oplevelser, fundet gode elskere o.s.v. (og hende der havde en dårlig oplevelse var ikke særligt slemt, det var bare en akavet date med halvdårlig sex).

Men det er også stærke kvinder med godt fat i egen seksualitet som ved hvad de vil have, og hvad de IKKE vil have.

Men hvis der bare handler om sex er der jo en del forums på nettet til det.

Sugar dating er jo ud gennem kvinder der som ts selv skriver mangler penge.

Kender også kvinder der finder sex andre steder end hjemme . Men når man gør det fordi man vil have penge synes jeg ikke det virker som om det er sex der vægter højest.

Anmeld Citér

8. august 2016

Det med Lotte tror jeg var ment som illustration af en pointe. Eller kan man ikke komme med sine pointer og argumenter fordi det ikke er blevet nævnt af andre i tråden?

Hvis det er med den på, så er der jo heller ikke nogen der har spurgt hvorvidt du er snerpet, og synes det er prostitution 

Jeg protestere imod at begrebet dobbelt moralsk bliver slynget ud når ingen havde fremhævet en form for sex frem for en anden.

Og hvor har jeg skrevet man ikke må give sine synspunkter ?Og Argumenter?

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym

Men hvis der bare handler om sex er der jo en del forums på nettet til det.

Sugar dating er jo ud gennem kvinder der som ts selv skriver mangler penge.

Kender også kvinder der finder sex andre steder end hjemme . Men når man gør det fordi man vil have penge synes jeg ikke det virker som om det er sex der vægter højest.

Hvis man nu elsker sex og elsker penge? Jeg tænder på at få penge for sex. Det handler ikke om det ene til fordel for det andet. Nyder begge dele. 

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym skriver:

Hvis man nu elsker sex og elsker penge? Jeg tænder på at få penge for sex. Det handler ikke om det ene til fordel for det andet. Nyder begge dele. 

Hvis man ærligt kan sige man kun gør det fordi man tænder på det så fred være med dit valg 

Men pointen er at mange unge kvinder falder for konceptet pga letttjene penge og ikke andet. 

Anmeld Citér

8. august 2016

lineog4

modesty skriver:

Jeg har ikke gjort det selv, men kender en god håndfuld kvinder som har.

Mit indtryk er at det er hvad du gør det til. Du skal selv være klar over hvor dine grænser går, hvad du gerne vil have ud af det etc.

Udover én, så har dem jeg kender kun haft gode oplevelser, fundet gode elskere o.s.v. (og hende der havde en dårlig oplevelse var ikke særligt slemt, det var bare en akavet date med halvdårlig sex).

Men det er også stærke kvinder med godt fat i egen seksualitet som ved hvad de vil have, og hvad de IKKE vil have.

Jeg tror ikke jeg forstår hvorfor der behøver være penge i det for at få en god elsker, altså led mindre det netop er prostitutionstanken man tænder på. 

Tænker det ikke er så sindsyg svært at finde en god elsker også selvom man ikke ønsker penge. Hvis jeg ønsker hed sex så får jeg det og nyder det uden at modtage x antal kroner, få gaver eller hvad ved jeg. 

Hmm bare min tanke, men hvis man mangler penge er det en måde men så er det også at sælge sig selv, sine timer, sin krop og det skal man være på det rene med. 

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym

Der er vist ingen der har skrevet at Lotte er bedre end ts?

Og så længe ingen heller ikke har skrevet at de hellere vil knalde en ny hver weekend end at knalde for penge kan du vel heller ikke kalde nogen for dobbelt moralsk?

Der er da kvinder som har mor hatten på nu som har været Lotte da de gik i byen - men det spejlbillede er jo pakket langt væk og glemt !?

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym skriver:

Der er da kvinder som har mor hatten på nu som har været Lotte da de gik i byen - men det spejlbillede er jo pakket langt væk og glemt !?

Er det mig du mener?

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym

Er det mig du mener?

Kun hvis du føler dig truffet 

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonym skriver:

Kun hvis du føler dig truffet 

Du lød bare så skråsikker så jeg fik lige paranoia  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.