Et liv uden sex. Kunne du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Min mand og jeg har været sammen i 6 år. Alle de 6 år har vores sexliv været noget rod. Min mand har et meget akavet forhold til sex og har haft det sådan med sex i alle sine tidligere forhold. Jeg derimod har et åben forhold til sex og elsker det.
Nu er sagen at vi efter 3 år med sex kun 2 gange, Har aftalt at vi skal leve i et forhold uden sex. Denne aftale er lavet for at undgå evige konflikter omring sex. Min lyst til sex med min mand er forsvundet pga alle de konflikter og min mands manglende lyst. Min lyst til sex er ikke forsvundet, men lysten til min mand er Væk, hvilket er svært for ham at vide. 
Ville i forlade jeres elskede og familie pga sex? Eller ville i blive i et forhold velvidende at i nok aldrig ville have sex igen. Vi er 33 og 34 år og har et fantastisk forhold udover sex, samt er gode forældre til vores børn sammen. 

der kan svares anonymt. 

Jeg ville blive hvis der stadig var fysisk kontakt, altså kys, kram, nus og hvis det var ok at jeg havde sex med en anden i stedet. Dog ville det være en risiko at tage, da det er svært at adskille følelser og sex så måske jeg ville fjerne mig følelsesmæssigt fra min mand ved at have sex med en anden. Men ville nok forsøge sådan inden jeg opgav forholdet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.