Mor og meget mere skriver:
Jeg kan ikke undgå at tænke på, hvordan alt dette påvirker din søn. Han har en anden far - som du ikke har været sammen med længe? I flytter ind hos en kæreste, men allerede ved indflytningen er det faktisk slut mellem jer, og I har det skidt sammen. Til slut smider han dig ud. Hvordan har din søn reageret på at bo et sted, hvor stemningen var dårlig, og på at I blev smidt ud af en mand, som han vel på en eller anden måde var blevet knyttet til? Nu ser du en anden, og din eks er vred og såret. Skal din søn fortsat se din eks, eller er det ikke planen?
Jeg ved godt, du ikke spurgte om råd til dette, men jeg håber sådan, du er opmærksom på, at din dreng må have haft en meget turbulent opvækst allerede, og at det er vigtigt, han får fred og ro i sit liv. Du er selvfølgelig fri til at hygge dig med en ny fyr, men er der ro og overskuelighed i drengens liv nu?
Rolig nu min søn han har det godt & mærker ikke det her !
Altså hans far har jeg jo ikke vært sammen med i mange år som sagt, men vi er hammer gode venner (:
Min søn kunne intet mærke imens vi boede sammen med min eks før til sidst, men man fortæller ikke sit barn at man er blevet smidt ud, jeg fortalte ham at jeg havde valgt vi skulle flytte & det glæde han sig til & han nyder at have hans mor alene..
Jeg tænker altid på mit barn først & nej han ser ikke ham jeg ser nu !
Jeg ser nu heller ikke ham den nye så meget som det måske godt kunne være & når vi ses er det uden min dreng (:
Anmeld
Citér