Anonym skriver:
Hey alle her inde på baby (:
Er flyttet fra min eks for ja 7 uger siden & vores kærlighed det var gået i stykker i lang tid & det var det bedste der kunne ske for min søn & jeg (:
Men så her for ja snart 14 dage siden der mødte jeg en ny i byen & han har gjort et eller andet ved mig som jeg ikke helt selv kan styre & det skal siges at jeg normalt selv kan styre hvor meget jeg falder for folk (: Altså dem jeg er faldet for ! Men kan jeg ikke her & han er blevet i tvivl så lige pt sker der ikke så meget imellem os !
Så i dag var vi sammen imens min dreng han var i fritter & imens jeg er nede ved ham her A ringer min eks omkring hvordan jeg har det & han udtrykker så at han savner mig rigtig meget & ønsker vi skal ses igen & have noget sammen igen bare ikke under samme tag ! Jeg giver udtryk for at jeg ikke spiller på flere heste på engang & det måtte han osse vide som at vi havde vært sammen i næsten 2 år & jeg udtrykker overfor ham at jeg stadig ønsker et venskab som vi havde aftalt vi skulle bevar da vi kommer de samme steder & har de samme venner !
Da jeg så møder min eks på vej hjem fra A der vil han ikke sige hej til mig eller noget & jeg tænker ikke videre over det som sådan, men får så en sms her til aften at han har satte en bøtte ude foran min dør & så havde vi ikke mere & snakke om & han ønskede ikke at se mig mere & at hvis ikke han kunne få mig var der ikke andre der skulle have mig !
Er mundlam ikke over han bare har sat den bøtte ude ved min dør, men det med at andre ikke må få mig, da han hele tiden har givet udtryk for at han ville kunne forstå hvis jeg fandt en ny fordi han er en del ældre end mig !
Vi skal til den samme grill aften på Lørdag..
Hvad havde i gjort ?
Altså, hvad er det for en bøtte?
Er ikke sikker på hvad der menes med at andre ikke må få dig, håber ikke det er slags trussel, men det er jo dig der kender ham og ved om det er noget han kunne finde på at sige..
Nåh, men du er næsten lige flyttet fra ham. Du siger at du er færdig med ham. Men han er jo tydeligvis ikke færdig med dig. Han har vel gået og tænkt og taget sig sammen til at sige det til dig, og endda kommet med en eller anden bøtte, som en undskyldning for at komme forbi? Så er det jo lidt at gnide salt i såret at sige du ser en anden. Og udover det, så er det en lidt uklar besked du giver ham - enten er det slut mellem jer fordi det ikke fungerede, eller også er det fordi der nu er en anden. Og du spiller ikke på flere heste, så havde der ikke været en anden, havde din eks haft en chance? Det er måske det han hører. Han er såret, så det er måske ikke det bedste du kunne vælge at fortælle ham.
Synes det virker som om der er noget uafklaret ved jeres brud, om ikke andet så fra hans side. I må få snakket omkring jeres forhold, hvorfor det ikke kan fortsætte og er slut osv. Så I er på samme side, og han ikke går og har falske forhåbninger.
Du lyder til at være kommet videre, og han har åbenbart en masse følelser involveret endnu, så måske kan du give ham lidt plads og lade ham nyde grillaftenen alene?
Håber det giver mening..