Eks kæreste der er mega sur :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
21 svar
51 synes godt om
4. august 2016

Anonym trådstarter

Hey alle her inde på baby (:

Er flyttet fra min eks for ja 7 uger siden & vores kærlighed det var gået i stykker i lang tid & det var det bedste der kunne ske for min søn & jeg (:

Men så her for ja snart 14 dage siden der mødte jeg en ny i byen & han har gjort et eller andet ved mig som jeg ikke helt selv kan styre & det skal siges at jeg normalt selv kan styre hvor meget jeg falder for folk (: Altså dem jeg er faldet for ! Men kan jeg ikke her & han er blevet i tvivl så lige pt sker der ikke så meget imellem os !

Så i dag var vi sammen imens min dreng han var i fritter & imens jeg er nede ved ham her A ringer min eks omkring hvordan jeg har det & han udtrykker så at han savner mig rigtig meget & ønsker vi skal ses igen & have noget sammen igen bare ikke under samme tag ! Jeg giver udtryk for at jeg ikke spiller på flere heste på engang & det måtte han osse vide som at vi havde vært sammen i næsten 2 år & jeg udtrykker overfor ham at jeg stadig ønsker et venskab som vi havde aftalt vi skulle bevar da vi kommer de samme steder & har de samme venner !

Da jeg så møder min eks på vej hjem fra A der vil han ikke sige hej til mig eller noget & jeg tænker ikke videre over det som sådan, men får så en sms her til aften at han har satte en bøtte ude foran min dør & så havde vi ikke mere & snakke om & han ønskede ikke at se mig mere & at hvis ikke han kunne få mig var der ikke andre der skulle have mig !

Er mundlam ikke over han bare har sat den bøtte ude ved min dør, men det med at andre ikke må få mig, da han hele tiden har givet udtryk for at han ville kunne forstå hvis jeg fandt en ny fordi han er en del ældre end mig !

Vi skal til den samme grill aften på Lørdag..

Hvad havde i gjort ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Er flyttet fra min eks for ja 7 uger siden & vores kærlighed det var gået i stykker i lang tid & det var det bedste der kunne ske for min søn & jeg (:

Men så her for ja snart 14 dage siden der mødte jeg en ny i byen & han har gjort et eller andet ved mig som jeg ikke helt selv kan styre & det skal siges at jeg normalt selv kan styre hvor meget jeg falder for folk (: Altså dem jeg er faldet for ! Men kan jeg ikke her & han er blevet i tvivl så lige pt sker der ikke så meget imellem os !

Så i dag var vi sammen imens min dreng han var i fritter & imens jeg er nede ved ham her A ringer min eks omkring hvordan jeg har det & han udtrykker så at han savner mig rigtig meget & ønsker vi skal ses igen & have noget sammen igen bare ikke under samme tag ! Jeg giver udtryk for at jeg ikke spiller på flere heste på engang & det måtte han osse vide som at vi havde vært sammen i næsten 2 år & jeg udtrykker overfor ham at jeg stadig ønsker et venskab som vi havde aftalt vi skulle bevar da vi kommer de samme steder & har de samme venner !

Da jeg så møder min eks på vej hjem fra A der vil han ikke sige hej til mig eller noget & jeg tænker ikke videre over det som sådan, men får så en sms her til aften at han har satte en bøtte ude foran min dør & så havde vi ikke mere & snakke om & han ønskede ikke at se mig mere & at hvis ikke han kunne få mig var der ikke andre der skulle have mig !

Er mundlam ikke over han bare har sat den bøtte ude ved min dør, men det med at andre ikke må få mig, da han hele tiden har givet udtryk for at han ville kunne forstå hvis jeg fandt en ny fordi han er en del ældre end mig !

Hvad havde i gjort ?

Altså, hvad er det for en bøtte?

Er ikke sikker på hvad der menes med at andre ikke må få dig, håber ikke det er slags trussel, men det er jo dig der kender ham og ved om det er noget han kunne finde på at sige..

Nåh, men du er næsten lige flyttet fra ham. Du siger at du er færdig med ham. Men han er jo tydeligvis ikke færdig med dig. Han har vel gået og tænkt og taget sig sammen til at sige det til dig, og endda kommet med en eller anden bøtte, som en undskyldning for at komme forbi? Så er det jo lidt at gnide salt i såret at sige du ser en anden. Og udover det, så er det en lidt uklar besked du giver ham - enten er det slut mellem jer fordi det ikke fungerede, eller også er det fordi der nu er en anden. Og du spiller ikke på flere heste, så havde der ikke været en anden, havde din eks haft en chance? Det er måske det han hører. Han er såret, så det er måske ikke det bedste du kunne vælge at fortælle ham.

Synes det virker som om der er noget uafklaret ved jeres brud, om ikke andet så fra hans side. I må få snakket omkring jeres forhold, hvorfor det ikke kan fortsætte og er slut osv. Så I er på samme side, og han ikke går og har falske forhåbninger. 

Du lyder til at være kommet videre, og han har åbenbart en masse følelser involveret endnu, så måske kan du give ham lidt plads og lade ham nyde grillaftenen alene?

Håber det giver mening..

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Altså, hvad er det for en bøtte?

Er ikke sikker på hvad der menes med at andre ikke må få dig, håber ikke det er slags trussel, men det er jo dig der kender ham og ved om det er noget han kunne finde på at sige..

Nåh, men du er næsten lige flyttet fra ham. Du siger at du er færdig med ham. Men han er jo tydeligvis ikke færdig med dig. Han har vel gået og tænkt og taget sig sammen til at sige det til dig, og endda kommet med en eller anden bøtte, som en undskyldning for at komme forbi? Så er det jo lidt at gnide salt i såret at sige du ser en anden. Og udover det, så er det en lidt uklar besked du giver ham - enten er det slut mellem jer fordi det ikke fungerede, eller også er det fordi der nu er en anden. Og du spiller ikke på flere heste, så havde der ikke været en anden, havde din eks haft en chance? Det er måske det han hører. Han er såret, så det er måske ikke det bedste du kunne vælge at fortælle ham.

Synes det virker som om der er noget uafklaret ved jeres brud, om ikke andet så fra hans side. I må få snakket omkring jeres forhold, hvorfor det ikke kan fortsætte og er slut osv. Så I er på samme side, og han ikke går og har falske forhåbninger. 

Du lyder til at være kommet videre, og han har åbenbart en masse følelser involveret endnu, så måske kan du give ham lidt plads og lade ham nyde grillaftenen alene?

Håber det giver mening..

Det giver mening det du skriver (:

Jamen har sagt lige siden jeg flyttede fra ham at der aldrig blev noget igen da det allerede gik galt da vi flyttede sammen ! Så det har vært i stykker i meget længere tid end da vi flyttede fra hinanden !

Jamen kender ham troede jeg, men havde aldrig troet han skulle sige sådan noget med at hvis han ikke kan få mig så er der ingen der skal have mig :/

Det der med den grill aften, jo det burde jeg måske, men kan ikke se hvorfor det mig der skal holde mig væk der fra fordi han kommer ?

Anmeld Citér

4. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Det giver mening det du skriver (:

Jamen har sagt lige siden jeg flyttede fra ham at der aldrig blev noget igen da det allerede gik galt da vi flyttede sammen ! Så det har vært i stykker i meget længere tid end da vi flyttede fra hinanden !

Jamen kender ham troede jeg, men havde aldrig troet han skulle sige sådan noget med at hvis han ikke kan få mig så er der ingen der skal have mig :/

Det der med den grill aften, jo det burde jeg måske, men kan ikke se hvorfor det mig der skal holde mig væk der fra fordi han kommer ?

Okay, men har han også vidst hele tiden at det ikke fungerede? Har du sagt det undevejs? Så er det jo også lidt tvetydigt - det gik i stykker fra starten, men I blev boende sammen. Så kan det være derfor han ikke opfatter det helt så alvorligt og endegyldigt, og tror der er en chance.

Og hvis ikke han var klar over det, og først har fået det at vide nu da I flyttede, så er det jo ret ny information han ikke har vænnet sig til og accepteret, I har jo været sammen i 2 år trods alt.

Virker til du måske har været afklaret med at det er slut i længere tid end ham, og han derfor reagerer anderledes end du forventer og ønsker.

Og med grillaften - du bestemmer jo selv. Det var bare hvad jeg nok ville gøre, hvis jeg var den der var mest ovenpå efter et brud, så ville jeg give den anden part lidt luft. På den anden side, kunne det være en mulighed for at snakke sammen..

Anmeld Citér

4. august 2016

Babilooo

Du har været flyttet i 14 dage og taler allerede om en anden..? Det er måske også lidt ufølsomt. 

Hvordor behøvede du overhoved nævne den nye.. Når det er så nyt..?

Anmeld Citér

4. august 2016

Hectar

Smølfine123 skriver:

Du har været flyttet i 14 dage og taler allerede om en anden..? Det er måske også lidt ufølsomt. 

Hvordor behøvede du overhoved nævne den nye.. Når det er så nyt..?

Ts skriver at hun flyttede fra eksen for 7 uger siden og at hun har snakket med en anden i 2 uger.

Anmeld Citér

4. august 2016

Marts<3

Sorry, men kan godt forstå ham. Han ber om en chance mere, du siger du ikke spiller på flere heste, ergo du afviser ham ikke 100%. 

Fint nok du er videre, men lad ham få lov til at være ked af det, så må leve med han ikke gider være din ven.

Anmeld Citér

4. august 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvad havde i gjort ?

Han er ked af det! At han har sagt, han ville kunne forstå, du fandt en anden, er ikke ensbetydende med, han kan kontrollere sine følelser og undgå at blive vred og såret, når det bliver virkelighed. Vis lidt empati og lad ham lige få lov at sunde sig. Og lad ham om at tage til grillfest - der er ingen grund til at skabe drama og negative følelser. 

Og så håber jeg, du holder din søn udenfor alt dette og ikke præsenterer ham for en ny mand allerede. Syv uger er ikke lang tid hverken for ham, din eks eller for den sags skyld dig selv til at vænne sig til en helt ny livssituation. 

Anmeld Citér

4. august 2016

Newsence

Du har bestemt ikke opført dig forkert.. Men det han siger er en klar trussel og den ville jeg anmelde. Skulle han blive en chikane har du brug for alle beviser

Anmeld Citér

4. august 2016

xStinepigen

Altså jeg synes det er helt okay at han er sur og såret, men self ikke okay at han truet dig. Lige nu vil han nok ikke snakke med dig fordi det gør ondt, og at han hat følelser i klemme - så er det ikke altid lige nemt at skulle holde sig venner med en man elsker og vide de har en anden. Giv ham lidt tidnognplafs til at komme ovenpå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.