Eks kæreste der er mega sur :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2016

Troldemommi

Syntes du har reageret helt okay, du spiller med åbne kort, og hvis han ikke kan lide du har fundet en ny, ja så skulle han have været sødere ved dig imens i var sammen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Du har været flyttet i 14 dage og taler allerede om en anden..? Det er måske også lidt ufølsomt. 

Hvordor behøvede du overhoved nævne den nye.. Når det er så nyt..?

Nej har boedet alene i ja 7 uger..

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Syntes du har reageret helt okay, du spiller med åbne kort, og hvis han ikke kan lide du har fundet en ny, ja så skulle han have været sødere ved dig imens i var sammen..

Tak skal du have ��

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Okay, men har han også vidst hele tiden at det ikke fungerede? Har du sagt det undevejs? Så er det jo også lidt tvetydigt - det gik i stykker fra starten, men I blev boende sammen. Så kan det være derfor han ikke opfatter det helt så alvorligt og endegyldigt, og tror der er en chance.

Og hvis ikke han var klar over det, og først har fået det at vide nu da I flyttede, så er det jo ret ny information han ikke har vænnet sig til og accepteret, I har jo været sammen i 2 år trods alt.

Virker til du måske har været afklaret med at det er slut i længere tid end ham, og han derfor reagerer anderledes end du forventer og ønsker.

Og med grillaften - du bestemmer jo selv. Det var bare hvad jeg nok ville gøre, hvis jeg var den der var mest ovenpå efter et brud, så ville jeg give den anden part lidt luft. På den anden side, kunne det være en mulighed for at snakke sammen..

Tak for din besked..

Har vært bolig søgende i stort set i den tid vi har boedet sammen så han ved godt det har vært slut længe..

Han snakker selv om han skal ud & finde noget nyt så det kommer bag på mig at han reager på den måde..

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Sorry, men kan godt forstå ham. Han ber om en chance mere, du siger du ikke spiller på flere heste, ergo du afviser ham ikke 100%. 

Fint nok du er videre, men lad ham få lov til at være ked af det, så må leve med han ikke gider være din ven.

Han ved godt det er slut det har det stort set vært i alt den tid vi har boedet sammen..

Kunne først få en bolig for ja 7 uger siden så forstår ikke han reager på den måde..

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Du har bestemt ikke opført dig forkert.. Men det han siger er en klar trussel og den ville jeg anmelde. Skulle han blive en chikane har du brug for alle beviser

Har snakket med politiet i dag & de siger så længe der ikke er sket noget kan de ikke gøre det store ved det !

Men håber da bare det var en dum udtales fra hans side af..

For kender ham ikke på den måde..

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Altså jeg synes det er helt okay at han er sur og såret, men self ikke okay at han truet dig. Lige nu vil han nok ikke snakke med dig fordi det gør ondt, og at han hat følelser i klemme - så er det ikke altid lige nemt at skulle holde sig venner med en man elsker og vide de har en anden. Giv ham lidt tidnognplafs til at komme ovenpå

Han har selv valgt at jeg skulle flytte det var ham der smed os ud så tænker at han har intet & være ked af..

Anmeld Citér

4. august 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Nej har boedet alene i ja 7 uger..

Undskyld det gik lidt for hurtigt. Men 7 uger er stadigvæk ikke meget. Han er såret - giv ham plads.

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Undskyld det gik lidt for hurtigt. Men 7 uger er stadigvæk ikke meget. Han er såret - giv ham plads.

Nej nej, men det har vært slut i stort set alt den tid vi har boedet sammen & det var ham som smed mig ud :/

Anmeld Citér

4. august 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Nej nej, men det har vært slut i stort set alt den tid vi har boedet sammen & det var ham som smed mig ud :/

Jeg kan ikke undgå at tænke på, hvordan alt dette påvirker din søn. Han har en anden far - som du ikke har været sammen med længe? I flytter ind hos en kæreste, men allerede ved indflytningen er det faktisk slut mellem jer, og I har det skidt sammen. Til slut smider han dig ud. Hvordan har din søn reageret på at bo et sted, hvor stemningen var dårlig, og på at I blev smidt ud af en mand, som han vel på en eller anden måde var blevet knyttet til? Nu ser du en anden, og din eks er vred og såret. Skal din søn fortsat se din eks, eller er det ikke planen? 

Jeg ved godt, du ikke spurgte om råd til dette, men jeg håber sådan, du er opmærksom på, at din dreng må have haft en meget turbulent opvækst allerede, og at det er vigtigt, han får fred og ro i sit liv. Du er selvfølgelig fri til at hygge dig med en ny fyr, men er der ro og overskuelighed i drengens liv nu? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.