Vejfest ja eller nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2016

FruK

Anonym skriver:

Normalt ville jeg bide det i mig men vi sidder rigtig stramt i det og over 500kr i udgifter for en aften hvis vi både skal medbringe tilbehør, kød osv 

Mad skal I jo have den dag alligevel - og alle skal vel kun medbringe nok til det antal personer de kommer, ellers bliver der jo alt for meget...

I behøver ikke medbringe mørbradbøffer - det kan også være en pakke pølser. 

Det er mange penge at betale for de små, vil jeg give dig ret i. Jeg ville nok springe op og falde ned på det for den ene aftens skyld.

Og så ville jeg tage afsted for at lære naboerne at kende.

Og ham der sagde at dit barn skreg - det er da ham, der skal være flov - ikke dig!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg er nød til at bede om hjælp 

jeg kan ikje finde ud af om vi skal deltage i vejfesten og evt hvor mange af os. 

Vi er mor og far og 4 børn på 1-2-4 og 5 år 

jeg står bag opslaget om naboen som kom over og mente mit barn havde lagt og grædt i over 1 time hvor de troede vi var kørt og havde forladt ham. Det havde vi selvfølgelig ikke og vores barn har lagt hvor vi kunne høre ham og eer var ingen tegn på gråd osv da jeg gik ud til ham 

Jeg har det lidt svært nu ved at skulle tage til denne vejfest samtidig skal vi betale pr næse 50 kr, derudover medbringe både kød til grill og tilbehør alle deler af. Hvilket er ok men det er selv for de helt små. 

Hvad ville i gøre? Være lige glad omkring naboen og deltage, deltage men feks undlade at tilmelde ham på 1 år, synes det virker sådan lidt når han ikke kan deltage og den smule mad han spiser er mad vi selv medbringer ? 

Min mand har tilbudt ikke at deltage og tage børnene men da aktiviteter er lige foran vores hus er det sådan lidt 

vi er nye på vejen så er jo oplagt måde at møde naboer på og havde egentlig glædet mig indtil episoden med naboen og at vi fik at vide at alle børn uanset alder betaler fuld pris hvis de skal med, spurgte netop da vi er de eneste med så små børn og de andres børn er 5 år og opefter de flestes børn teenagere eller voksne 

Hvad med at gå hen og snakke med naboen? Lad som om du ikke fatter en meter, og spørg om han fandt ud af hvor barnegråden kom fra. Hvis han så spørger om det ikke kom fra jer, kan du jo bare svare at din søn lå lige så stille da du kom derud, så det tror du da ikke. Iøvrigt synes du det er dejligt at man hjælper hinanden. Du kunne jo være faldet i søvn. Eller måske endda faldet ned af en stige

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

Tak allesammen 

jeg har hele tiden synes det var vigtigt at komme med og har fundet pasning til de 2 mindste, så vi tager afsted med de 2 ældste. Tænker nok at lave en gid skål pastasalat og finde noget kød i fryseren normalt kan vi klare aften måltiderne for ca 70kr så det burde vi også kunne nu og så er det kun 200 kr så det går og bliver også nemmere uden de små. 

Alle skal hjælpe men da vi holder fødselsdag søndag har jeg meldt ud vi kun kan hjælpe med opsætning fredag af vejens festtelt  

Anmeld Citér

3. august 2016

CDLN

En ting er prisen, der er altid nogen udgifter i af holde vejfest. Men en anden ting er da hende naboen! SELVFØLGELIG skal i tage med! Hun skal da ikke ødelægge det for jer! Hvis i ikke kommer, har i allerede udelukket jer selv fra vejselvskabet. Så afsted med jer og vær irriteret over den høje pris inden i jer selv! Jeg havde personligt selv taget med! 

Anmeld Citér

3. august 2016

Troldemommi

Selvfølgelig skal i da med til fest 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.