Jeg er nød til at bede om hjælp
jeg kan ikje finde ud af om vi skal deltage i vejfesten og evt hvor mange af os.
Vi er mor og far og 4 børn på 1-2-4 og 5 år
jeg står bag opslaget om naboen som kom over og mente mit barn havde lagt og grædt i over 1 time hvor de troede vi var kørt og havde forladt ham. Det havde vi selvfølgelig ikke og vores barn har lagt hvor vi kunne høre ham og eer var ingen tegn på gråd osv da jeg gik ud til ham
Jeg har det lidt svært nu ved at skulle tage til denne vejfest samtidig skal vi betale pr næse 50 kr, derudover medbringe både kød til grill og tilbehør alle deler af. Hvilket er ok men det er selv for de helt små.
Hvad ville i gøre? Være lige glad omkring naboen og deltage, deltage men feks undlade at tilmelde ham på 1 år, synes det virker sådan lidt når han ikke kan deltage og den smule mad han spiser er mad vi selv medbringer ?
Min mand har tilbudt ikke at deltage og tage børnene men da aktiviteter er lige foran vores hus er det sådan lidt
vi er nye på vejen så er jo oplagt måde at møde naboer på og havde egentlig glædet mig indtil episoden med naboen og at vi fik at vide at alle børn uanset alder betaler fuld pris hvis de skal med, spurgte netop da vi er de eneste med så små børn og de andres børn er 5 år og opefter de flestes børn teenagere eller voksne
Anmeld
Citér