HASH rygning og forælderskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2016

Sprit25

Muhmi skriver:

Du behøver jo heller ikke tale positivt om det, men det lyder jo som om du mener at man er skæv hele tiden mens det er i ens blod og det er jo ikke rigtigt

Det er jeg udemærket klar over man ikke er. Men derfor mener jeg stadig det er skidt med hash 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Aristocats

Sprit25 skriver:

Det er jeg udemærket klar over man ikke er. Men derfor mener jeg stadig det er skidt med hash 

Men derfor er det stadig et fact, at du jo på ingen måde er påvirket af det, blot fordi det er i dit blod. Det kan godt være at det teknisk set er ulovligt, men jeg er aldrig tilfældigvis blevet stoppet når jeg har kørt normalt og blevet testet for stoffer i mit blod og tvivler på at det nogensinde sker, så der må jeg altså være på kant med loven, hvis det nu er.  Nu kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst var til en unge dage flipper-fest eller røg hash, men det er i hvert fald et godt stykke tid siden. Men skulle jeg ryge igen, ville jeg altså ikke holde mig væk fra kørsel når jeg ikke var påvirket mere og det gjorde jeg altså heller ikke dengang. Når jeg ikke udgør en potential fare for andre mennesker, hvilket jeg ikke gør, når det blot er i mit blod uger (måneder endda), så må den være på mig, hvis bøden så kommer  Det er jo en principiel regel og ikke fordi du kører vildt og skævt ude i trafikken uger efter hash. Du er i din fulde ret til ikke at bryde dig om det, men lad os nu være med at gøre det til mere end det reelt er. 

Anmeld Citér

1. august 2016

Kløver

Hadh er no go for mig især fordi det bliver så længe i kroppen. Sidestiller det med andre stoffer. Alkohol må folk selvom til fest men er børnene hjemme bør man moderere sig og min 1 voksen i hjemmet være 100% alkoholfri i tilfælde af der sker noget 

hash er på ingen måde noget folk må benytte sig af på vores matrikel, hverken inde eller ude. 

Anmeld Citér

1. august 2016

Sprit25

Aristocats skriver:

Men derfor er det stadig et fact, at du jo på ingen måde er påvirket af det, blot fordi det er i dit blod. Det kan godt være at det teknisk set er ulovligt, men jeg er aldrig tilfældigvis blevet stoppet når jeg har kørt normalt og blevet testet for stoffer i mit blod og tvivler på at det nogensinde sker, så der må jeg altså være på kant med loven, hvis det nu er.  Nu kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst var til en unge dage flipper-fest eller røg hash, men det er i hvert fald et godt stykke tid siden. Men skulle jeg ryge igen, ville jeg altså ikke holde mig væk fra kørsel når jeg ikke var påvirket mere og det gjorde jeg altså heller ikke dengang. Når jeg ikke udgør en potential fare for andre mennesker, hvilket jeg ikke gør, når det blot er i mit blod uger (måneder endda), så må den være på mig, hvis bøden så kommer  Det er jo en principiel regel og ikke fordi du kører vildt og skævt ude i trafikken uger efter hash. Du er i din fulde ret til ikke at bryde dig om det, men lad os nu være med at gøre det til mere end det reelt er. 

Igen forstokket og firkantet

Anmeld Citér

1. august 2016

Anonym

Først, jeg har selv været bruger af Cannabis. 

Nu er jeg blot fortaler, da det er kommet frem hvor voldsomt positivt det kan hjælpe syge. Nok om det.

Som forælder, mener jeg at man skal være sit ansvar bevidst. Det er forældres ansvar og pligt at kunne hjælpe, rådgive whatever, 24/7, og man må derfor te sig derefter.

Har du "børnefri"? Giv den gas.. Gør hvad du passer dig, hav den slags tømmermænd du nu engang vil stå model til.

Er du mor/far lige nu? Tag og chill. Ro på.. Bevar lige kontrollen, just in case, ikk'? Du vil skære både arm og ben af dig selv, hvis der opstår en situation, hvor du VED at du kunne have ændret udfaldet, ved IKKE at være påvirket.

Alt med måde. Bare ikke forældreansvar. Lige på den konto er vi, som forældre, forpligtet til at give den alt vi har i os. Også på bekostning af vores personlige lyster.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.