årgang84 skriver:
Kan godt forstå jeres valg med havemøbler. Hvis det er noget i har ønsket længe
Hvis i har levet på en sten længe så ville det jo være bedst at forsætte mens i har rutinen men med lidt mere rum til udskejelser.
Lav en liste hvad i gernevil ud over gælden også priotere derefter.
Gæld er bedst at få ud af verden i kunne måske få dem omlagt / samlet til en bedre rente nu.
Nu er møblerne købt og Nyd dem.
Tak.
Vi kan ikke få omlagt lånene da det ikke er bank lån. De 3 er vi færdig med i 2018 senest. også er der hogm og ellors og kassekredit som snart er betalt ud.
Vi har ønsket os ordentlige have møbler længe da vi førhen har haft de der plastik sæt men de holder dårlig nok en sæson. Og derfor har vi ikke haft noget de sidste på år, så nu hvor vi havde pengene ville vi købe et som kan holde forhåbentlig en del år
Vi ved som sådan godt hvad vi vil. Feks ville jeg godt kunne gå ud og købe tøj til børnene nå de lige mangler, uden at skulle spekulere over hvor man skal finde pengene til det henne ( som er det allervigtigst for mig)
Også ville jeg godt give min datter et ordentligt værelse som hun ønsker sig og har gjort længe (prøver dog at finde tingene brugte)
Også kunn købe små ting vi mangler hen af vejen.
Ville du synes at det er realistisk have 2000-2500 udover dem til mad.
Til tøj osv Begge børn har fødselsdag herinde jul.
For så ville vi kunne lægge min 2500-3000 til side til gæld om mdr ud over det vi betaler af nu selvfølgelig??
Anmeld
Citér