Jeg har lige brug for luft selvom det nok virker lidt mærkeligt. 
I de sidste mange år har vi spinkel og sparet og har ikke haft råd til særlig meget luksus, da vi har haft meget sygdom og den ene af os ikke har kunnet arbejde
Men endelig har både mig og min mand fået arbejde og har ca 5000 mere om mdr måske lidt mere og i næste mdr få vi nok lidt mere.
Vi har en kassekredit vi næsten har betalt ud mangler 2500 og så har vi 3 andre lån. Og i denne mdr havde vi aftalt at vi ville lægge se sidste penge på kassekrediten. Men da der nu er, have møbler på tilbud, så endte vi med at bruge 3 tusind på det
I stedet for.
vi har som sådan ikke nogen have møbler vi har et gammelt have bord der stod her da vi flyttet ind og ikke nogen have stole så vi tager spisebord stolene med ud nå vi spiser uden for osv.
Men jeg få bare så dårlig samvittighed nå jeg køber noget som er dyrt da der er så mange ting jeg godt vil have, jeg vil godt kunne spare og betale det meste af vores gæld ud( er kun sikret arbejde det næste år)
Og samtidig vil jeg godt give min datter et ordentligt værelse da hun Ønsker sig det (det ville være fødselsdag gave og julegave. Og vi mangler selv lidt små møbler. Plus jeg også godt vil have børnene få nyt og ordentligt tøj i stedet for kun brugt osv.
Jeg ved godt jeg ikke kan nå det hele på et år men jeg ved virkelig ikke hvordan vi skal prioritere og derfor få jeg så dårlig samvittighed lige meget hvad jeg gør.
Anmeld
Citér