Har du fået tjekket din bh-str. fornylig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Tina2

Jeg var i Change for 1½ år siden og de sagde 70D.... MEN det kan jeg sgu ikke bruge.... Købte en i den str og jeg følte slet ikke den var god:-(

Så jeg køber i 75C for det er den str jeg har det bedst i.... Den sidder som den skal på ryggen og gnaver ikke og laver ikke deller på ryggen. Og mine bryster er bestemt ikke str D.......!

Nu bruger jeg så ALTID push-up BH.... Ku aldrig drømme om at tage en alm BH på, for føler mig total flad så.....

Kan heller ikke fordrage det stykke på alm BH'er som sidder HELT til mellem brysterne, det generer mig voldsomt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Cris

Jeg synes at der sker ligesom med tøjet, at størrelser er lidt forskellige i de forskellige mærke.

Anmeld

29. september 2009

FrkT

Hmm, jeg troede egentlig jeg var 95G, men nu viser det sig at jeg er 95H... ufatteligt. Men var da tættere på end for 2 år siden, hvor mine bryster var samme størrelse som nu, og jeg gik i E-F skål  Tror der er RIGTIG mange kvinder (specielt unge) som går i den helt forkerte størrelse - specielt skålstørrelsen vil jeg tro..

Anmeld

30. september 2009

malou

Tina2 skriver:

Jeg var i Change for 1½ år siden og de sagde 70D.... MEN det kan jeg sgu ikke bruge.... Købte en i den str og jeg følte slet ikke den var god:-(

Så jeg køber i 75C for det er den str jeg har det bedst i.... Den sidder som den skal på ryggen og gnaver ikke og laver ikke deller på ryggen. Og mine bryster er bestemt ikke str D.......!

Nu bruger jeg så ALTID push-up BH.... Ku aldrig drømme om at tage en alm BH på, for føler mig total flad så.....

Kan heller ikke fordrage det stykke på alm BH'er som sidder HELT til mellem brysterne, det generer mig voldsomt.....

75c er faktisk det samme som 70d.... fordi hvis du går op i skål... altså op fra c til d og ned i omkreds.. fra 75 til 70... er det den samme strørrelse - bare lidt info.

knus malou

Anmeld

30. september 2009

MDM

Nej ikke tjekket størrelse siden jeg blev gravid, men fik en sjov kommentar i går fra min 6 årige søn. "Mor dine bryster er godt nok store,,, det må være de største i verden,,, og meget lange,, er den der, der stritter forsvunden,,,?," Han mente bryst vorten,,, og hmm ja sandheden får man fra børn og fulde folk ikke,,,?

Ej det var egentlig ret sødt, men ja hold da op de er godt nok også blevet store denne gang,,, bliver de større for hver graviditet?
Sidst forsvandt de dog nærmest efter jeg holdte med at amme,,, og blev dog aldrig de samme igen,,, men det er vel en del af charmen,,,

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Nej ikke tjekket størrelse siden jeg blev gravid, men fik en sjov kommentar i går fra min 6 årige søn. "Mor dine bryster er godt nok store,,, det må være de største i verden,,, og meget lange,, er den der, der stritter forsvunden,,,?," Han mente bryst vorten,,, og hmm ja sandheden får man fra børn og fulde folk ikke,,,?

Ej det var egentlig ret sødt, men ja hold da op de er godt nok også blevet store denne gang,,, bliver de større for hver graviditet?
Sidst forsvandt de dog nærmest efter jeg holdte med at amme,,, og blev dog aldrig de samme igen,,, men det er vel en del af charmen,,,

Åh, sikke en skøn knægt...

Og tja, om det er en del af charmen, det synes jeg nu ikke...det er nok desværre bare sådan det er for nogle af os og så er der de piger hvor man ikke kan se at de har født....dumme tøser...

Anmeld

1. oktober 2009

Stineve

Hej Eva... jeg blev så inspireret af din debat at jeg måtte ind i dag og få målt mine bryster og købe nye bh'er... fik to skide gode til kun 350 kr.... fordi som tidligere nævn er der 50% rabat på alt change....

Jeg er en 65/70 H...

Anmeld

1. oktober 2009

Tina2

malou skriver:

75c er faktisk det samme som 70d.... fordi hvis du går op i skål... altså op fra c til d og ned i omkreds.. fra 75 til 70... er det den samme strørrelse - bare lidt info.

knus malou

Ja, det er det samme, men når den ikke sad rigtigt, så har de jo ikke målt korrekt:-)

Men om str er anderledes i en alm BH aner jeg ikke, bruger som skrevet aldrig andet end push-up (bortset fra når jeg løber og dyrker andet sport) :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.