Har du fået tjekket din bh-str. fornylig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Winnie

Uha har ikke været i en undertøjs butik siden............Ja engang for 12 år siden tror jeg, men jeg har tjekket selv via sådan et skema som dette....
www.inderst-inde.dk/find-BH-stoerrelse.asp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

NaFe

jeg fik faktisk tjekket min størrelse for 3 uger siden..de køre jo en kampange i change butikkerne vor de tjekker ens størrelse, og der så 50% på alt i butikken.
Ja jeg sku så op i en 70 g.... vildt....

Anmeld

29. september 2009

qp

Eva altsååååh, er du ikke en anelse for brystfikseret? 
Nu man snakker om fake profiler herinde osv, så skulle man jo nærmest tro du var mand!!  hehehe........

Anmeld

29. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Nu man snakker om fake profiler herinde osv, så skulle man jo nærmest tro du var mand!!  hehehe........

Hæhæ...i disse tider, der ved man åbenbart ikke...sidst jeg tjekkede så jeg ret kvindelig ud, eller i hvert fald en ret sørgelig udrustet mand.
Nej, jeg var bare noget overrasket og da jeg kan huske at mange brugte 85 i bh, tænkte jeg at der måske er andre der bruger for stor omkreds og det er da lidt øv, for kroppen...

Anmeld

29. september 2009

malou

Eva skriver:

Kan huske jeg for noget siden lavede en tråd omkring bryster, store bryster. Dengang kan jeg huske at jeg tænkte lidt om alle mon havde helt styr på omkredsen og ikke brugte en for stor...nå, men jeg havde jo helt styr på mine, mente jeg. Men nej, det havde jeg ikke...så i dag har jeg lige købt en super lækker bh i str. 70G...!!?? Bliver sgu ikke nemt at finde bhér nu.

Så til alle Jer der ikke lige har fået tjekket str....måske det lige var en idé...hvis I har råd

Knus Eva..som har shoppet amok i dag...løbetøj og sportsbh, almindelig bh og så lige en trøje og bukser...skønt..

Jeg har jo solgt lingeri i kastrup lufthavn...og det er helt vildt hvad kvinder tror de kan "presse" deres boobies ned i... stakkels bryster... - jeg bruger selv 65 g/h og søde Eva... Change har MASSER i din str. og har 50 % resten af 2009

knus fra malou som elsker shoppe til det inderste

Anmeld

29. september 2009

malou

qp skriver:

LOL

Anmeld

29. september 2009

Mikkelmusen

Når man får tjekket størrelsen, måler de så også længden? Eller ruller man dem op først 

Anmeld

29. september 2009

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Når man får tjekket størrelsen, måler de så også længden? Eller ruller man dem op først 

Ruller op og ryster på plads...

Anmeld

29. september 2009

Mikkelmusen

Eva skriver:

Ruller op og ryster på plads...

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

Mikkelmusen skriver:

hahahahahahhahaha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.