Har du fået tjekket din bh-str. fornylig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Honningblomst

Kan huske jeg for noget siden lavede en tråd omkring bryster, store bryster. Dengang kan jeg huske at jeg tænkte lidt om alle mon havde helt styr på omkredsen og ikke brugte en for stor...nå, men jeg havde jo helt styr på mine, mente jeg. Men nej, det havde jeg ikke...så i dag har jeg lige købt en super lækker bh i str. 70G...!!?? Bliver sgu ikke nemt at finde bhér nu.

Så til alle Jer der ikke lige har fået tjekket str....måske det lige var en idé...hvis I har råd

Knus Eva..som har shoppet amok i dag...løbetøj og sportsbh, almindelig bh og så lige en trøje og bukser...skønt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Mira0911

Jeg har aldrig nogensinde fået tjekket str....

Anmeld

29. september 2009

kiroo

ja mange bliver overrasket, jeg får tjekket mine en gang i mellem, lige nu er det dog lidt svært da de skifter str. ligesom jeg skifter trusser.. hehe men fandt også ud af at mine ´normalt er 70G og lige nu I men det er ikke til at finde, hader amme bh´er..

ki´tt 37+4

Anmeld

29. september 2009

lunde

jeg bruger helt sikkert oz den forkerte str i bh, hvor kan man få sin str målt??
jeg har en stor barm, og det er svært at finde en god bh, til en penge man har råd til.

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Jeg tror desværre jeg er røget op i en 85 I  Ikke spor sjovt. Svedende, tungt og øv bøv!!

Anmeld

29. september 2009

Mie A

Jeg får tjekket min hver gang jeg køber nyt undertøj...

Anmeld

29. september 2009

FrkC

Dutte84 skriver:

Jeg har aldrig nogensinde fået tjekket str....

Det har jeg heller ik
Jeg plejer at købe den jeg sys der passer og sidder behageligt Men om det er den helt rigtige størrelse aner jeg ik..

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

jeg synes faktisk at i skal unde jer selv at få tjekket jeres rigtige str i en undertøjsforretning.. i kan ødelægge jeres skuldre/rygge på at gå med de forkerte størrelser.

jeg har tidligere været en pige med meget store bryster indtil jeg fik opereret dem mindre og især der var det så mega vigtigt at jeg bar de tunge bryster ved omkredsen og ikke med skuldrene som man gør hvis BHén  er for stor.

kan i mærke jeres BH i omkredsen til dagligt, sidder den godt til? så er i henne i noget af det rigtige.. og ja der kommer de der grimme rygdeller..

hvis i fx har jeres bagstykke af BHén siddende helt oppe mellem skulderbladene eller længere oppe - uha så er den helt gal og jeres bryster er absolut slet ikke støttet..

nå men ville lige skrive for at give mit med.. ikke for at være bedrevidende -   men jeg har jo været der.. 

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

brandt-camilla skriver:

Det har jeg heller ik
Jeg plejer at købe den jeg sys der passer og sidder behageligt Men om det er den helt rigtige størrelse aner jeg ik..

Samme her...

Anmeld

29. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Kan huske jeg for noget siden lavede en tråd omkring bryster, store bryster. Dengang kan jeg huske at jeg tænkte lidt om alle mon havde helt styr på omkredsen og ikke brugte en for stor...nå, men jeg havde jo helt styr på mine, mente jeg. Men nej, det havde jeg ikke...så i dag har jeg lige købt en super lækker bh i str. 70G...!!?? Bliver sgu ikke nemt at finde bhér nu.

Så til alle Jer der ikke lige har fået tjekket str....måske det lige var en idé...hvis I har råd

Knus Eva..som har shoppet amok i dag...løbetøj og sportsbh, almindelig bh og så lige en trøje og bukser...skønt..

hihihi...har sjovt nok også lige været inde for at købe en sort BH, og jeg skulle ha' en 80F i den ene model og en 85E i en anden model jeg købte dog ikke nogen alligevel, da jeg ikke synes at jeg fik en pæn kavalergang i dem

Min veninde skulle op i en 85G og det havde de så ikke

Så det var en rigtig øv BH-shoppedag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.