Svært ved at nyde det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2016

Bønnespire

Elli skriver:

Kære Trådstarter. 

Det kunne have været mig der havde skrevet dit indlæg.  Så du er bestemt ikke alene!

Jeg forstår til fulde - var faktisk på vej herind for at oprette en tråd om det selv samme emne

Jeg tænker på mit lille 'blåbær' hele tiden og hver gang jeg tager mig i at 'glæde mig for meget' får jeg et jag af nervøsitet i maven over, hvis det går galt. 

Jeg har stort set taget en test hver 2. - 3. dag siden jeg fik 2 streger første gang.  bare for at se om den hænger fast 

I første omgang glæder jeg mig bare til at komme hen efter uge 12! 

Hvor langt er du?? Jeg har også taget 3 teste siden tirsdag jeg ved ikke hvad det skulle gøre godt for, tror bare jeg synes det er så fantastisk at se den der ekstra streg komme lige med det samme

Jeg har det sådan lige nu at der vil jeg bare gerne se det lille hjerte slå! Og derefter vil jeg bare gerne over de 12 uger også, så håber jeg at jeg begynder at slappe mere af

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

Elli

Bønnespire skriver:

Hvor langt er du?? Jeg har også taget 3 teste siden tirsdag jeg ved ikke hvad det skulle gøre godt for, tror bare jeg synes det er så fantastisk at se den der ekstra streg komme lige med det samme

Jeg har det sådan lige nu at der vil jeg bare gerne se det lille hjerte slå! Og derefter vil jeg bare gerne over de 12 uger også, så håber jeg at jeg begynder at slappe mere af

Først og fremmest tillykke med din graviditet <3

Så vidt jeg kan regne mig frem til er jeg i min 7. uge nu 

Så vil prøve at ringe til min læge i næste uge  

Det er første gang for mig, og har ingen ide om, hvornår man begynder at slappe af, men håber det er snart 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Bønnespire

Elli skriver:

Først og fremmest tillykke med din graviditet <3

Så vidt jeg kan regne mig frem til er jeg i min 7. uge nu 

Så vil prøve at ringe til min læge i næste uge  

Det er første gang for mig, og har ingen ide om, hvornår man begynder at slappe af, men håber det er snart 

Stort tillykke med det

Håber også snart der kommer noget ro på, prøver virkelig på ikke at tænke over de negative ting, kan jo hverken gøre til eller fra alligevel

Anmeld Citér

3. august 2016

Sperling13

Bønnespire skriver:

Er bare så nervøs efter man har læst så mange debatter herinde om folk der mister, det er så forfærdeligt..

Hejsa stort tillykke med graviditeten! ved godt det er et par dage siden at du startede tråden, men ville bare lige sige, at jeg havde det helt ligesom dig, gennem hele min graviditet. Gik hele tiden og tænkte om han bevægede sig nok og var bekymret for om der var noget galt... Men det jeg fandt ud af, var at jeg simpelthen blev nødt til at lade være med at læse tråde herinde om fx spontane aborter eller andre ting der kan gå galt i graviditeten, fordi jeg blev så nervøs hele tiden for at det så kunne ske for mig.. Da jeg stoppede med at læse sådan noget, blev det lidt bedre.. det var bare et lille råd.. 

håber du får en rigtig dejlig graviditet, prøv at nyde det, selvom det er svært, så er det også fantastisk at have et lille liv inde i sig ❤️

Knus og held og lykke

Anmeld Citér

3. august 2016

God-mor

Bønnespire skriver:

Hej alle

Jeg fandt ud af igår at jeg er gravid og har været ved lægen idag og få det bekræftet, de mener jeg er 5+4 henne, en uge mere end jeg selv troede. Nå, men jeg kan bare ikke nyde min graviditet, selvom det har været det største ønske i 1 år nu.. Har altid troet at når man fik de to streger så var det bare ren lykke, men nej, jeg har ikke været andet end nervøs - jeg er SÅ bange for at det skal gå galt og at hjertet ikke slår når vi skal scannes første gang. Derfor har jeg svært ved at tænke på mig selv som gravid, inden jeg har set hjertet på skærmen. Jeg tør heller ikke fortælle nogen noget af frygt for at graviditeten ikke fortsætter, men man er jo ikke sikret noget? Altså selv hvis hjertet slår til den første scanning kan fosteret jo godt dø nogle dage efter... Aner ikke hvornår det er et godt tidspunkt at fortælle familie og venner nyheden..

Åh det altså overhovedet ikke rart med den ventetid og uvished

Jeg har det ligesom dig. Jeg er så nervøs og det var jeg også første gang. Jeg er 5+0 i dag og glæder mig bare til at kunne komme ind og se om der er hjerteblink. Syntes også der er så mange herinde der har oplevet MA/SA, og for et par måneder siden mistede jeg selv i uge 5. Dog var mine teste meget utydelige der, så vidste det næsten fra start.

Håber du snart finder ro 

Anmeld Citér

3. august 2016

tarkoflen

Jeg var nervøs langt det meste af min graviditet og jeg hulkede mig igennem 20 ugers skanningen indtil hun havde skannet hele vejen igennem og alt var godt! 

Jeg blev aldrig helt rolig, men det blev bedre jo mere jeg kunne mærke hende  

vi var i behandling og jeg vidste hvad jeg skulle igennem igen hvis det ikke lykkedes, og det er nok også lidt det du gennemgår, fordi det ikke har været en nem vej frem til graviditet... 

Rigtig meget held og lykke med graviditeten, jeg håber den bliver nemmere når du har set en lille bebs derinde  

du er i hvert fald ikke alene, som jeg kan fornemme at der er andre der også har bekræftet dig i <3

Anmeld Citér

3. august 2016

Bønnespire

Tusind tak for alle jeres søde beskeder

Jeg er begyndt at være mere positiv, jeg tænker at jeg alligevel ikke kan gøre hverken til eller fra, selvom det selvfølgelig vil være utrolig hårdt at miste... Jeg prøver at tænke på alle dem der rent faktisk har fuldført en graviditet uden problemer, istedet for at tænke på dem der har mistet. Jeg tager én dag ad gangen og håber ved hvert lægebesøg osv at tingene er som de skal være

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.