Svigerfar vil have sin vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2016

Karina84

Tommel op til dig TS i denne tråd for dine svar, til de der måske ikke lige er enige i din tilgang til det her morgenmads-noget 

Dejligt at se en debat ikke blive lukket ned, fordi man måske ikke lige får de svar man ønsker, eller fordi folk er uenige i det man gør 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

EnGodMor

Som jeg læser det du har skrevet, så har du og din mand tænkt, at farfaren og hans dame kunne komme 9.30, så den tid har i bestemt. 

Farfaren vil så gerne be om at i spiser rundstykker/morgenmad inden i går igang (fantastisk farfar, sådanne bedsteforældrene har vi sgu ikke engang der gider det) men du skriver, at der har vi Været vågen i to timer, og spist morgenmad kl 7.30

men farfaren har jo ikke bestemt, at han ville komme 9.30, det har i sagt. 

Så hvorfor ikke sige, fantastisk, du kommer og klipper hækken, så selvfølgelig har vi da rundstykker klar ved 7.30/8.00 tiden, for der spiser i morgenmad af hensyn til jeres barn/børn. 

Og ellers kan i da få en havemand til at komme og klippe hækken.

Så er problemet ikke størrer 

Anmeld Citér

27. juli 2016

EnGodMor

Tænkte lige en anden mulighed os. 

enten kan du selv klippe hækken, det er overhovedet ikke svært

Ellers kan farfaren da bare få rundstykker og klippe hække derefter, derfor kan du da sagens give jeres søn frokost kl 12 hvor du vil have ham får sin frokost, altså udskyde frokosten til jer voksne og så stadig give sønnen frokost kl 12.

så når farfaren har klippet færdig, så kan han lade affaldet ligge, og så river du det sammen når du har tid til det

håber i finder en go løsning 

Anmeld Citér

27. juli 2016

"Anarkisten"

Karina84 skriver:

Tommel op til dig TS i denne tråd for dine svar, til de der måske ikke lige er enige i din tilgang til det her morgenmads-noget 

Dejligt at se en debat ikke blive lukket ned, fordi man måske ikke lige får de svar man ønsker, eller fordi folk er uenige i det man gør 

Tak for det 

Alle har ret til deres mening og hvis ikke jeg kan tåle at høre den, så skal jeg ikke smide emnet op til debat 

Når det så er sagt, så er jeg lidt en hidsigprop, så jeg skal også tage mig lidt sammen for ikke at blive gnaven 

Anmeld Citér

27. juli 2016

"Anarkisten"

EnGodMor skriver:

Som jeg læser det du har skrevet, så har du og din mand tænkt, at farfaren og hans dame kunne komme 9.30, så den tid har i bestemt. 

Farfaren vil så gerne be om at i spiser rundstykker/morgenmad inden i går igang (fantastisk farfar, sådanne bedsteforældrene har vi sgu ikke engang der gider det) men du skriver, at der har vi Været vågen i to timer, og spist morgenmad kl 7.30

men farfaren har jo ikke bestemt, at han ville komme 9.30, det har i sagt. 

Så hvorfor ikke sige, fantastisk, du kommer og klipper hækken, så selvfølgelig har vi da rundstykker klar ved 7.30/8.00 tiden, for der spiser i morgenmad af hensyn til jeres barn/børn. 

Og ellers kan i da få en havemand til at komme og klippe hækken.

Så er problemet ikke størrer 

Vi har faktisk ikke bestemt at det skulle være kl. 9.30. 

Min mand ringede til farfar og spurgte hvornår de kom og så svarer farfar, sjov som han er, at de kom kl. 7.00. Da min mand så siger, fint, for vi er opp, trak ham i land og sagde de ville komme kl. 9.30. 

Og her starter det så 

Næste år klipper jeg selv hækken, for det er det ikke værd. 

Anmeld Citér

27. juli 2016

"Anarkisten"

En lille Update 

Farfar og frue kom kl. 9.30, vi spiste boller m.m sammen alle 6, klippede hæk og fik skidtet samlet sammen, fik frokost som planlagt og vi havde en hyggelig formiddag 

Kan jo i bund og grund godt li' min svigerfar, men for helvede han kan være irriterende 

Anmeld Citér

27. juli 2016

lineog4

"Anarkisten" skriver:

He he he, syntes bestemt ikke du er mærkelig :-)

Han må få alle de rundstykker m.m han vil. Det handler ikke om at vi ikke vil give dem noget at spise og vi ér bestemt taknemmelige for hans hjælp. 

Det der generet mig er, at han ALTID skal diktere hvor skabet skal stå. Vi havde tænkt at hygge med morgenbord omkring kl. 8, bare os 4 og så hygge-spise med dem til frokost. Men sådan bliver det ikke(igen). 

De før rundstykker når de kommer og så må de spise frokost igen et par timer senere. 

Jeg forstår det du siger 

Kan sagtens forstå I vil have en hygge fødselsdagsmorgenmad, men så tager I da bare en mere til for prins Knud.

og lige her virker det som om der er flere stædige i familien  og fair nok er jeg også selv, men et lille kompromis er måske ikke sp skidt.

Anmeld Citér

27. juli 2016

"Anarkisten"

Kan sagtens forstå I vil have en hygge fødselsdagsmorgenmad, men så tager I da bare en mere til for prins Knud.

og lige her virker det som om der er flere stædige i familien  og fair nok er jeg også selv, men et lille kompromis er måske ikke sp skidt.

Det endte med havregrød til morgenmad og fik vi boller m.m sammen med svigerfar og frue 

Det var ganske hyggeligt og vi nåede det Helle og alle var glade. 

Jeps....er stædig og en smule hidsig, især når nogen fortæller mig hvad jeg skal 

Jeg er stor tilhænger af kompromisser, når bare det går begge veje

Ps. Mit brugernavn er ikke heeeeelt tilfældigt 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Mortilah

"Anarkisten" skriver:

Vi sætter stor pris på den hjælp vi får og det får de bestemt også at vide. 

Det tror jeg skam også på i gør

Anmeld Citér

27. juli 2016

Mortilah

"Anarkisten" skriver:

Det endte med havregrød til morgenmad og fik vi boller m.m sammen med svigerfar og frue 

Det var ganske hyggeligt og vi nåede det Helle og alle var glade. 

Jeps....er stædig og en smule hidsig, især når nogen fortæller mig hvad jeg skal 

Jeg er stor tilhænger af kompromisser, når bare det går begge veje

Ps. Mit brugernavn er ikke heeeeelt tilfældigt 

Hahaha det med brugernavnet- studsede jeg igså over først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.