og jeg er så træt af det. Uanset hvad der skal aftales, så skal det være på hans måde, ellers bliver det ikke til noget.
Jeg er da muligvis urimelig, men det er bare nærmest hver gang.
I morgen har min mand fødselsdag. I den forbindelse kommer svigerfar og frue og der skal så samtidig klippes hæk. Min mand har muskelsvind, så han kan ikke selv klare opgaven og svigerfar har gjort det de sidste 3 år. Vi tænkte så, at hvis de nu kom omkring kl. 9.30 og havde spist morgenmad hjemmefra, så behøvede vi ikke bruge den første halve time-45 min på at spise. Derudover så skal lillebror sove til middag og det er gerne ved 13-tiden, så det ville jo passe fint hvis vi klippede hæk fra kl 9.30 og så spiste frokost 11.45-12.00.
Det passer ikke svigerfar. Han vil have rundstykker når han kommer. Jamen søde ven, vi har jo været oppe i mindst 2 timer inden I kommer, hvilket vil betyde, at vi skal have morgenmad 2 gange og frokost igen kl. 12!
"Jamen så kommer vi ikke"
Åhhh....har mest lyst til at sige, tak. Så skal jeg nok gøre dig en tjeneste en anden gang!
Er sur og træt af at skændes med ham og der værste er næsten at min mand har lidt samme uheldige tendens. Altså at det er hans måde der er den rigtige og den eneste måde at gøre tingene på.
Hvad gør vi så nu? Serverer rundstykker kl 9.30 og frokost kl. 12, eller?
Det blev langt, beklager, men skulle lige have luft 
Anmeld
Citér