Anonym skriver:
Jeg var i byen i Lørdags & mødte en skide sød ung mand, som gjorde et eller andet ved mig, så vi tog hjem & sov sammen (:
Men vi kom til at sove så længe at min søn nåede at komme hjem inden han nåede at smutte fra mit hjem :/
Så ja min søn & ham jeg ser så hinanden, var mega nervøs da jeg virkelig ikke vidste hvordan min søn ville tage at der sad en fremmede mand i min stue da han kom hjem efter 16 dage ved far !
Men til min overraskelse der tager de skide godt med hinanden, ham jeg havde med hjemme har ikke selv børn, men det har hans søster..
Min søn & ham jeg ser de begynder at snakke & vi får set noget film alle 3 & får hygget en del..
Så meget at min søn spurgte om vi ikke skulle se ham igen & der skrev vi lidt sammen om det & han sagde hvis jeg selv synes det var en god ide så ville han da gerne vi kiggede ned til ham, så det gjorde vi efter vi havde vært i fætter br efter en pak lego til min dreng & da vi kom hjem til ham jeg ser, der begynde de at samle lego & de hyggede sig med det begge to <3
Men er ikke stolt over at min dreng har set ham allerede, men som mange andre siger man kan da godt have venner uden der behøver være mere i det & ja det osse sandt, men min søn er jo ikke dum & han kan da godt mærke at hans mor er glad (:
Ja spørgsmålet kommer så her
Er jeg en dårlig mor fordi han allerede har set en jeg er begyndt & se ?
Jeg tænker sket er sket - du kan slå dig selv i hovedet over du/I ikke kom op og din søn mødte ham allerede efter første nat, men hvad skulle det hjælpe sket er sket.
Der hvor jeg så bliver lidt øhh... Og også havde blevet det hvis jeg var den part der var endt i din seng, er at du involverer din søn yderligere, ja endda bruger ham lidt som en undskyldning for at ses igen: min søn spørger om I ikk skal ses igen?!
Jeg tror hvis det havde været mig, så havde jeg tænkt; okay shit happens og så der fra holdt dem adskilt til jeg vidste hvad det her forhold indebar.
Lyder til I har talt en del igennem, men det er kun tirsdag i dag dvs. Du har kendt manden i 3 dage så lidt usikkerhed er der jo nok om en fremtid om det så er venner, kærester, bekendte eller...?