Jeg var i byen i Lørdags & mødte en skide sød ung mand, som gjorde et eller andet ved mig, så vi tog hjem & sov sammen (:
Men vi kom til at sove så længe at min søn nåede at komme hjem inden han nåede at smutte fra mit hjem :/
Så ja min søn & ham jeg ser så hinanden, var mega nervøs da jeg virkelig ikke vidste hvordan min søn ville tage at der sad en fremmede mand i min stue da han kom hjem efter 16 dage ved far !
Men til min overraskelse der tager de skide godt med hinanden, ham jeg havde med hjemme har ikke selv børn, men det har hans søster..
Min søn & ham jeg ser de begynder at snakke & vi får set noget film alle 3 & får hygget en del..
Så meget at min søn spurgte om vi ikke skulle se ham igen & der skrev vi lidt sammen om det & han sagde hvis jeg selv synes det var en god ide så ville han da gerne vi kiggede ned til ham, så det gjorde vi efter vi havde vært i fætter br efter en pak lego til min dreng & da vi kom hjem til ham jeg ser, der begynde de at samle lego & de hyggede sig med det begge to <3
Men er ikke stolt over at min dreng har set ham allerede, men som mange andre siger man kan da godt have venner uden der behøver være mere i det & ja det osse sandt, men min søn er jo ikke dum & han kan da godt mærke at hans mor er glad (:
Ja spørgsmålet kommer så her
Er jeg en dårlig mor fordi han allerede har set en jeg er begyndt & se ?
Anmeld
Citér