Måske ikke skide smart :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Jeg håber da også han viser sig at være en dejlig mand, og I kommer til at være sammen længe. Også så din dreng ikke knytter sig til ham for så at blive skuffet hvis det ikke fungerer. For det er da også en bekymring.. Haha, dem har jeg mange af

Jeg tænker osse meget på min dreng omkring det her <3

Men har det på den måde at hvis ikke det bliver til mere, så er han da stadig en god ven, det har vi snakket om at hvis ikke det bliver til mere så er vi venner & kan osse godt se film sammen osv..

Vi er skam kun venner nu, men der er jo ikke nogen der ved hvad der sker med tiden..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Diosa85

Kattha skriver:

Det har du selvfølgelig helt ret i.. Men synes alligevel det er lige lovlig hurtigt. Man kan ikke altid se nogle foruroligende tendenser hos folk med det samme, men først efter lidt tid.. jeg er også lidt af en bangebuks når det kommer til min datter.

Ja også alligevel lkke. Der er mange eksempler på mænd der er søde og kærlige i lang tid. Men når de så har fået kvinden på krogen så ændre de sig. 

Jeg siger ikke jeg ikke forstår hvad du mener. For det gør jeg udemærket. Men ser nu stadig intet problem. Så længe det ikke sker hver gang man er i byen.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ja det må jeg jo (:

Han mente godt nok han havde hørt os kysse hinanden, men det havde han ikke da vi slet ikke kyssede hinanden der & der snakkede vi med ham om det samme at vi ikke er kærester, men venner & man kan godt have venner der er mænd & det viste han godt & så svare min dreng at det er ligesom far der har kvinder som venner (: 

De har det skide godt sammen & de hygger sig & min nye bekendt han sagde osse i dag jeg vil have din søn kommer i første række & hvis han har lyst noget med mig så gør jeg det først (:

Min søn kommer altid i første række uden tvivl <3

Vi fandt ud af at min nye bekendt er bror til en af mine veninder (: 

Så han er en sød & rar ung mand & kunne ikke finde på at gøre en flue fortræd, har hørt en del om ham (: 

Synes det lyder som om i har taklet det rigtig godt alle 3. Så slå du bare den der 'dårlig mor' tanke helt væk :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonymor

Jeg vil gå imod strømmen så.

Jeg synes, at det er ret uansvarligt. For det første forstår jeg ikke, hvordan han tilfældigvis nåede at komme hjem, inden manden var smuttet. Havde du slet ikke forberedt dig på, at dit barn skulle komme hjem efter 16 dage væk?

Derudover synes jeg, ærligt, at det er ret uansvarligt at indlemme denne mand i jeres barns liv efter én nat. Selv hvis han tror, at i bare er venner, hvilket han jo tilsyneladende ikke gør. Du aner intet om denne mand! Selv hvis det VAR bare en ven, så lærer man da vedkommende at kende først og finder ud af, om man har at gøre med et ordentligt menneske, før man lukker vedkommende ind i barnets liv.

Børn knytter sig lynhurtigt til nye mennesker i deres liv, og derfor skylder man dem selvfølgelig den respekt at finde ud af, om man har at gøre med et rimeligt menneske, før man gør vedkommende til en del af barnets liv.

Jeg beklager mit negative svar, men jeg synes, at det var bedre, at du lærte manden at kende først, så du mindsker risikoen for, at din lille dreng bliver såret.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Synes det lyder som om i har taklet det rigtig godt alle 3. Så slå du bare den der 'dårlig mor' tanke helt væk :-)

Tak skal du have ��

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Jeg vil gå imod strømmen så.

Jeg synes, at det er ret uansvarligt. For det første forstår jeg ikke, hvordan han tilfældigvis nåede at komme hjem, inden manden var smuttet. Havde du slet ikke forberedt dig på, at dit barn skulle komme hjem efter 16 dage væk?

Derudover synes jeg, ærligt, at det er ret uansvarligt at indlemme denne mand i jeres barns liv efter én nat. Selv hvis han tror, at i bare er venner, hvilket han jo tilsyneladende ikke gør. Du aner intet om denne mand! Selv hvis det VAR bare en ven, så lærer man da vedkommende at kende først og finder ud af, om man har at gøre med et ordentligt menneske, før man lukker vedkommende ind i barnets liv.

Børn knytter sig lynhurtigt til nye mennesker i deres liv, og derfor skylder man dem selvfølgelig den respekt at finde ud af, om man har at gøre med et rimeligt menneske, før man gør vedkommende til en del af barnets liv.

Jeg beklager mit negative svar, men jeg synes, at det var bedre, at du lærte manden at kende først, så du mindsker risikoen for, at din lille dreng bliver såret.

Det osse i orden hver sin mening ��

Jo det havde jeg, men desværre kan alle enten slå en alarm fra eller overhører en alarm

Jo han ved godt vi kun er venner !

Anmeld Citér

26. juli 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg var i byen i Lørdags & mødte en skide sød ung mand, som gjorde et eller andet ved mig, så vi tog hjem & sov sammen (: 

Men vi kom til at sove så længe at min søn nåede at komme hjem inden han nåede at smutte fra mit hjem :/ 

Så ja min søn & ham jeg ser så hinanden, var mega nervøs da jeg virkelig ikke vidste hvordan min søn ville tage at der sad en fremmede mand i min stue da han kom hjem efter 16 dage ved far !

Men til min overraskelse der tager de skide godt med hinanden, ham jeg havde med hjemme har ikke selv børn, men det har hans søster..

Min søn & ham jeg ser de begynder at snakke & vi får set noget film alle 3 & får hygget en del..

Så meget at min søn spurgte om vi ikke skulle se ham igen & der skrev vi lidt sammen om det & han sagde hvis jeg selv synes det var en god ide så ville han da gerne vi kiggede ned til ham, så det gjorde vi efter vi havde vært i fætter br efter en pak lego til min dreng & da vi kom hjem til ham jeg ser, der begynde de at samle lego & de hyggede sig med det begge to <3

Men er ikke stolt over at min dreng har set ham allerede, men som mange andre siger man kan da godt have venner uden der behøver være mere i det & ja det osse sandt, men min søn er jo ikke dum & han kan da godt mærke at hans mor er glad (: 

Ja spørgsmålet kommer så her

Er jeg en dårlig mor fordi han allerede har set en jeg er begyndt & se ? 

Nu er det jo sket og du er selvfølgelig ikke en dårlig mor jeg ville nok holde mig fra kys og kram. Desuden ikke se ham med barnet alt for tit. Han skal jo helst ikke knytte forventninger til ham hvis det nu ikke går alligevel. Held og lykke!

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Nu er det jo sket og du er selvfølgelig ikke en dårlig mor jeg ville nok holde mig fra kys og kram. Desuden ikke se ham med barnet alt for tit. Han skal jo helst ikke knytte forventninger til ham hvis det nu ikke går alligevel. Held og lykke!

Tak skal du have (: 

Vi kysser & krammer ikke foran min søn på nogen måde (: 

Anmeld Citér

26. juli 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes ikke du er en dårlig mor. Men jeg synes du skal tænke over om det er en god ide du lader din søn blive glad for en mand som måske pludselig forsvinder ud af jeres liv igen. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det osse i orden hver sin mening ��

Jo det havde jeg, men desværre kan alle enten slå en alarm fra eller overhører en alarm

Jo han ved godt vi kun er venner !

Men selvom dit barn tror at I kun er venner, så et I reelt hverken venner eller kærester. Han kan ligeså hurtigt forsvinde ud af jeres liv igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.