Jeg vil gå imod strømmen så.
Jeg synes, at det er ret uansvarligt. For det første forstår jeg ikke, hvordan han tilfældigvis nåede at komme hjem, inden manden var smuttet. Havde du slet ikke forberedt dig på, at dit barn skulle komme hjem efter 16 dage væk?
Derudover synes jeg, ærligt, at det er ret uansvarligt at indlemme denne mand i jeres barns liv efter én nat. Selv hvis han tror, at i bare er venner, hvilket han jo tilsyneladende ikke gør. Du aner intet om denne mand! Selv hvis det VAR bare en ven, så lærer man da vedkommende at kende først og finder ud af, om man har at gøre med et ordentligt menneske, før man lukker vedkommende ind i barnets liv.
Børn knytter sig lynhurtigt til nye mennesker i deres liv, og derfor skylder man dem selvfølgelig den respekt at finde ud af, om man har at gøre med et rimeligt menneske, før man gør vedkommende til en del af barnets liv.
Jeg beklager mit negative svar, men jeg synes, at det var bedre, at du lærte manden at kende først, så du mindsker risikoen for, at din lille dreng bliver såret.
Anmeld
Citér