pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg tænker at såret måske ikke har set så slemt ud og de vurderede at et plaster var fint.
De burde have ringet til dig og fortælle dig hvordan han har slået sig og hvordan såret ser ud, men du burde også til enhver tid selv kigge på såret. Pædagoger er ikke læger og kan fejlvurdere.
Jeg oplevede en dreng falde fra første trappetrin. Han slog armen men var ikke specielt ked af det. Prøvede at trykke forskellige steder på armen og spørge om det gøre ondt, men han rystede på hovedet. Det var først efter en time jeg ringede til mor, da jeg lagde mærke til at han så ud til at have ondt når han brugte armen, men græd ikke eller noget. Jeg tænkte at armen måske var forstuvet. Ringede til mor som hentede ham. De tog til læge og fandt ud af at armen var brækket. Det kom helt bag på mig.
det kan være svært at vurdere.
Men tal med pædagogerne. Bed dem om at ringe hvis noget lignende skulle ske igen og husk også selv at kigge på dit barn. Fortæl dem du føler faldet og såret er blevet negligeret. Gå i dialog og find en fælles løsning der vil give dig tryghed igen
Synes det ville være synd at tage ham ud hvis han trives, er glad for de andre børn og voksne i institutionen.
Anmeld
Citér