nogen med termin i april 2017?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2016

Debatpigen.

ønskebarn_3 skriver:

Håber at lande her, tester på søndag. Kan ikk vente længere Ramte en bio i sidste måned, så burde faktisk vente til mens dag, men kan jeg virkelig ikk 

årh øv ! Vi håber at kunne ønske dig tillykke på søndag!,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

Debatpigen.

Bønnespire skriver:

Er ikke sikker på jeg ved hvordan man gør

så gør jeg det bare lige sener ��

Anmeld Citér

28. juli 2016

Spireren

Debatpigen. skriver:

en af jer der har lyst til at lave april termin gruppen?. .. Den skal være helt hemmelig så ledes at dem man venner med ikke kan se det

Der er allerede lavet en gruppe... Tror i kan finde noget om det på min mave . Dk...

Anmeld Citér

28. juli 2016

Bønnespire

Spireren skriver:

Der er allerede lavet en gruppe... Tror i kan finde noget om det på min mave . Dk...

Ja har fundet debatten om den, det er også en hemmelig gruppe og i skal bare ansøge en pige der hedder Anne Møldrup og skrive en besked om at i gerne vil tilføjes hun har forresten en sort og hvid hund på sit coverbillede, hvis nogen skulle være i tvivl om hvem af dem det er  

Anmeld Citér

29. juli 2016

Debatpigen.

Bønnespire skriver:

Ja har fundet debatten om den, det er også en hemmelig gruppe og i skal bare ansøge en pige der hedder Anne Møldrup og skrive en besked om at i gerne vil tilføjes hun har forresten en sort og hvid hund på sit coverbillede, hvis nogen skulle være i tvivl om hvem af dem det er  

fandt hende og er kommet ind.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.