nogen med termin i april 2017?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2016

PB2013

Debatpigen. skriver:

har jeg heller ik, det er først torsdag ved mig .. Men har kunnet teste svagt posativ siden 3+1 og nu meget tydeligere

Rammer 4+0 imorgen, og håber på testen har udviklet sig.. Syns det er svært ikk at teste hele tiden.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Debatpigen.

PB2013 skriver:

Rammer 4+0 imorgen, og håber på testen har udviklet sig.. Syns det er svært ikk at teste hele tiden.. 

Jaah :/ jeg har lige bestilt 5 hjem som gerne skulle komme i morgen. Bare så jeg kan se om den udvikler sig. �� bestiller tid til blodprøve i morgen ��

Anmeld Citér

26. juli 2016

Debatpigen.

alligevel mange vi er, skal vi lave en facebook gruppe når vi kommer lidt længere hen?

Anmeld Citér

26. juli 2016

Bønnespire

Debatpigen. skriver:

alligevel mange vi er, skal vi lave en facebook gruppe når vi kommer lidt længere hen?

Det synes jeg er en god idé, måske en hemmelig en  

Anmeld Citér

26. juli 2016

Minutes

Jeg har termin sidst i marts, så regner med at føde i april 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Debatpigen.

Bønnespire skriver:

Det synes jeg er en god idé, måske en hemmelig en  

Jep tænkte også det skulle være en hemmelig en så ingen på ens facebook ville kunne se den .

Anmeld Citér

28. juli 2016

Debatpigen.

en af jer der har lyst til at lave april termin gruppen?. .. Den skal være helt hemmelig så ledes at dem man venner med ikke kan se det

Anmeld Citér

28. juli 2016

ønskebarn_3

Håber at lande her, tester på søndag. Kan ikk vente længere Ramte en bio i sidste måned, så burde faktisk vente til mens dag, men kan jeg virkelig ikk 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Bønnespire

Debatpigen. skriver:

en af jer der har lyst til at lave april termin gruppen?. .. Den skal være helt hemmelig så ledes at dem man venner med ikke kan se det

Er ikke sikker på jeg ved hvordan man gør

Anmeld Citér

28. juli 2016

Bønnespire

ønskebarn_3 skriver:

Håber at lande her, tester på søndag. Kan ikk vente længere Ramte en bio i sidste måned, så burde faktisk vente til mens dag, men kan jeg virkelig ikk 

For din egen skyld så vent til mandag, ved godt det føles som uendelig lang tid, men det er virkelig heller ikke fedt at blive så glad og så er det en bio

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.