Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har sat hele dagen og tænkt over om jeg lige skulle skrive her inde om nogen havde termin i april 2017.
er selv i dag 3+3 og har testede posativ. Såååh hvad jeg kan regne det til har jeg termin d 9 april.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis den hænger ved har jeg termin 3 april nu når kl er over midnat har jeg lige ramt 4+0
Den skal bare holde ved den lille spirer
Nej, jeg har foreløbig termin 27 marts - så jeg føder nok i april.. :-)
Steffecph skriver: Nej, jeg har foreløbig termin 27 marts - så jeg føder nok i april.. :-)
Har jeg også Tænker jeg rammer 1. April, så alle sikkert tror det er en joke..
C_C skriver: Har jeg også Tænker jeg rammer 1. April, så alle sikkert tror det er en joke..
Årh gud ja 1 april xD
Hvis den holder ved har jeg termin 5. april, så har ikk en gang ramt 4+0 men har to positive tests..
PB2013 skriver: Hvis den holder ved har jeg termin 5. april, så har ikk en gang ramt 4+0 men har to positive tests..
har jeg heller ik, det er først torsdag ved mig .. Men har kunnet teste svagt posativ siden 3+1 og nu meget tydeligere
Det bliver spændende for os alle
Glæder mig til at nå over uge 8... altså 7+.... mistede sidst der... 4+1 idag... den eneste gene jeg har er konstant sult... min mave rumler hele tiden...
Hahah ja! Det kunne være sjovt
Jeg har lige testet positiv idag og er 4+3, hvad jeg har regnet mig frem til er min termin 1. april
Det er første gang, og er bare så nervøs for at den ikke bliver siddende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128