Hvilken bil havde i valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2016

Buller89

Har I overvejet en Ford Galaxy? Det er en super lækker 7 personers bil - og med større bagagerum end de andre to. Jeg synes ihvetfald at vores virker mere rummelig end alle andre vi endnu har set. Vi er meget glade for vores ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

Nea85

Anonym skriver:

Hvis i kender til disse 7 personers biler hvilken havde i så valgt? 

Jeg kender desværre ingen af bilerne, så jeg kan ikke hjælpe på den front.

Min veninde har 4 børn, og de har for kort tid siden købt en Citroën C4 Picasso, fordi de 3 midterste sæder kan justeres individuelt. Når der er 7 sæder i bilen, er der ikke ret meget plads til andet, men det tror jeg gør sig gældende i de fleste 7-personers.
Ville bare lige gøre opmærksom på det med sæderne, da det ifølge min veninde har betydning i forhold til om autostolene kan være der eller ej..

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Buller89 skriver:

Har I overvejet en Ford Galaxy? Det er en super lækker 7 personers bil - og med større bagagerum end de andre to. Jeg synes ihvetfald at vores virker mere rummelig end alle andre vi endnu har set. Vi er meget glade for vores ��

Vi er ikke interesseret i at køre ford! ��

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Jeg kender desværre ingen af bilerne, så jeg kan ikke hjælpe på den front.

Min veninde har 4 børn, og de har for kort tid siden købt en Citroën C4 Picasso, fordi de 3 midterste sæder kan justeres individuelt. Når der er 7 sæder i bilen, er der ikke ret meget plads til andet, men det tror jeg gør sig gældende i de fleste 7-personers.
Ville bare lige gøre opmærksom på det med sæderne, da det ifølge min veninde har betydning i forhold til om autostolene kan være der eller ej..

Der er 3 ene sæder i begge disse biler også og det er en af grundene til at vi har valgt så stor en bil  

vi har kigget på Citroën C4 Picasso men vi er ikke Så vilde med at speedometer sidder i midten af bilen 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Nea85

Anonym skriver:

Der er 3 ene sæder i begge disse biler også og det er en af grundene til at vi har valgt så stor en bil  

vi har kigget på Citroën C4 Picasso men vi er ikke Så vilde med at speedometer sidder i midten af bilen 

Hehe, godt at I selv var opmærksomme på det 

Anmeld Citér

24. juli 2016

EnGodMor

Kan helt klart anbefale renault.

dejlig rummelig bil, vi valgte den, fordi der skulle være tre børn på bagsædet, og da autostol fylder en del, var denne her bil perfekt til os. 

Tre børn på bagsædet, plads til tre autostol på bagsædet, uden nogen som helst plads problemer. 

Meget plads til benene, go højde til loftet osv osv. 

Fartpilot, klimaanlæg osv. 

Vi har altid barnevogn med, og en trip trap stol, når vi tager på ferie, ud over det vil  vi alle have vores egen dyner og puder med, vi er fem personer, plus oppakning af tøj og diverse madvarer = super go plads i bagagerummet.

en super dejlig rummelig bil, man ikke føler sig "presset" ind i, når man fx kører fem timer i træk, er det altså en go bil, når den har den rummelig plads. 

Man sider godt på sæderne osv

Reservedele er ikke dyrere til den bil, i forhold til andre biler, vi har ikke oplevet noget med vores bil af negative ting endnu. 

Den fragter os fra a til b og starter bare hver gang.

derimod Peugeot, kan jeg intet godt sige, har os haft den, men da den havde Været på værksted seks gange på et år, blev den skiftet ud til den anden bil og meget bedre bil.

Peugeot hold dig langt væk fra den

renault en dejlig bil som overrasker.

Held og lykke med købet, ligemeget hvad i vælger

Anmeld Citér

25. juli 2016

GUSO

Vi har en Peugeot 5008 og er vildt glad for den.. Fantastisk bil og så har den 3 enkelte sæder i midten med isofix i alle 3 det er guld værd med mange autostole 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym

Hvis i kender til disse 7 personers biler hvilken havde i så valgt? 

Har prøvekørt dem samt Ford S-Max....vi sætter måske høje krav til vores biler, men vi måtte finde på pæne måder at sige til forhandleren, at han kunne beholde de skrammelbunker, seriøst de skriger af billig plastik (specielt Ford).

Vi købte en VW Touran som 7-personers (vi har andre til andre formål), den er så lækker, har pladsen, elegancen, kvaliteten, holder prisen, billig at servicere, kører skidegodt .....og så er det den eneste 7-personers (udover Mercedes), som ikke skriger "børnecontainer for dem, der har opgivet at køre i pæne biler", hvilket både Renault og Peugeot gør. 

Uanset valg af disse eller andre, så vælg fastmonteret 3. Sæderække, Citroën har biler, hvor du kan tage rækken ud, og så er valget næsten altid at køre uden for at få mere bagageplads - hvilket betyder, at du står og mangler sæderne ved spontane aftaler, faste sæder tager plads, men du indordner dig og vænner dig til det, og så har du altid sæderne.

Anmeld Citér

25. juli 2016

Tip!

Vi købte i foråret børnecontainer, aka vores Citroën grand C4 Picasso. Den køre bare super godt, fartpilot osv.. 

Vi var ude og prøvkøre en Peugeot 5008, nøj hvor var den SKØN at køre i. Især med det fede glastag, som vi var helt vilde med. Fedt lys i bilen. 

I vores grand C4 Picasso er vores 3 række sæder monteret til blot at "hive op af gulvet" og det gør det simpelt og enkelt at have flere med i bilen. 

Det eneste minus ved (mange 7 personers biler) er at "indgangen" til den 3 række skal igennem den almindelig 2 række. Dvs at den autostol som står på sædet, altid skal kunne rykkes med, for at de bagerste kan hive sædet til side, og smutte ind. 

Pt sidder vores ældste drenge bagerst, og de 2 mindste på den med 3 sæder. Men om et år ellers to flytter vi rundt på dem, da deres ben bliver for lange til den lidt plads der er ved det helt bagerste sæde. 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Zelinasmor

Ville aldrig købe Renault. Kæresten er mekaniker og han ville kvæle mig så  For det første er den skide dyr at lave på pga dyre dele, for det andet mener han det er en skrammelkasse der ikke holder i længden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.