Hvilken bil havde i valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken bil

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.399 visninger
31 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2016

Anonym trådstarter

Hvis i kender til disse 7 personers biler hvilken havde i så valgt? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

"Anarkisten"

Jeg har stemt Peugeot og der er min fars skyld  Jeg syntes at Renaulten er en rigtig fin bil, men min kære fader (autotaksator) siger jeg skal holde mig fra dem fordi reservedelene er vildt dyre. Selvfølgelig ved man jo ikke om man nogensinde skal på værksted med bilen, men det er nok til at holde mig fra den.

Og så syntes jeg Peugeot kører rigtig godt. Har selv haft én, dog ikke lige en 5008. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Jeg har stemt Peugeot og der er min fars skyld  Jeg syntes at Renaulten er en rigtig fin bil, men min kære fader (autotaksator) siger jeg skal holde mig fra dem fordi reservedelene er vildt dyre. Selvfølgelig ved man jo ikke om man nogensinde skal på værksted med bilen, men det er nok til at holde mig fra den.

Og så syntes jeg Peugeot kører rigtig godt. Har selv haft én, dog ikke lige en 5008. 

Tak for godt svar:-) 

det er værd at have med i tankerne om reserve dele når man ligger så mange penge i en bil der forhåbentlig skal holde i mange år :-) men man kan jo være uheldig...

Anmeld Citér

24. juli 2016

Tiggi

Vi prøvekørte småbrødrene for 1,5 år siden da vi skulle købe bil (pegeout 2008 og renault captur) og var egentlig lidt lune på 2008, men blev vanvittige af det lille rat og da vi fandt captur synes vi også at den kørte bedst. og vi er stadig glade for Captur, selvom mere baggagerumsplads ville være rart :-) men vidste jo godt da vi købte den. 

Men prøv at søg YouTube anmeldelser af bilerne, der går de ofte meget i dybden. (Generelt britiske anmeldelser) og så vær opmærksom på hvor meget plads der egentlig er til 7 mennesker. Hvad jeg har hørt er det virkelig småt til bagerste sæderække i mange af dem. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mor Christa

Vi kigger selv på de to biler :-) scenicen er super lækker at køre - og dejlig rummelig! Vi prøvede også 3008'eren (lillebrøster til 5008) men dets midter-sæde er ikke ligeså stor som i scenicen, hvis sæder er lige store - kæmpe plus til tre autostole ;-) så jeg har stemt scenic! Den er også billigere. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Vi prøvekørte småbrødrene for 1,5 år siden da vi skulle købe bil (pegeout 2008 og renault captur) og var egentlig lidt lune på 2008, men blev vanvittige af det lille rat og da vi fandt captur synes vi også at den kørte bedst. og vi er stadig glade for Captur, selvom mere baggagerumsplads ville være rart :-) men vidste jo godt da vi købte den. 

Men prøv at søg YouTube anmeldelser af bilerne, der går de ofte meget i dybden. (Generelt britiske anmeldelser) og så vær opmærksom på hvor meget plads der egentlig er til 7 mennesker. Hvad jeg har hørt er det virkelig småt til bagerste sæderække i mange af dem. 

Vi har selv siddet bagerst i bilen og synes begge biler er meget fine. 

Der er dog lidt ekstra finish og luksus i Peugeot men til 50.000kr mere. 

Så det er så svært for os at vælge 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Vi kigger selv på de to biler :-) scenicen er super lækker at køre - og dejlig rummelig! Vi prøvede også 3008'eren (lillebrøster til 5008) men dets midter-sæde er ikke ligeså stor som i scenicen, hvis sæder er lige store - kæmpe plus til tre autostole ;-) så jeg har stemt scenic! Den er også billigere. 

Det er også 1 af grundene til vi vil have en stor bil.. Netop pga 3 fulde bagsæder til 3 autostole 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mor Christa

Anonym skriver:

Det er også 1 af grundene til vi vil have en stor bil.. Netop pga 3 fulde bagsæder til 3 autostole 

Men har 5008 lige store bagsæder? :-) 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Tiggi

Anonym skriver:

Vi har selv siddet bagerst i bilen og synes begge biler er meget fine. 

Der er dog lidt ekstra finish og luksus i Peugeot men til 50.000kr mere. 

Så det er så svært for os at vælge 

Finish er jo smag og behag. Når du siger luksus så tænker jeg ekstraudstyr, og så overvej hvad som er most have og nice to have og overflødigt.

Vi er f.eks. rigtig glade for:

Bagsensor (men ville ikke havde kamera) 

Nøglefri så bilen låser når man har nøglen med væk fra den, hvilket er rigtig lækkert når man har hælderne fyldt med ting og børn. Samt at man ikke behøver sætte nøglen i for at starte bilen. 

Regnsensor: måske ikke vigtigt men rart viskerne køre selv når den mærker vand og ændre tempo efter det. 

Autolys, så man ikke skal huske at tænde lyset på bilen og vores skifter fra Led til rigtige lygter når det er mørkt. 

Klimaanlæg (acc. Havde sikkert også været nok for os) 

el-spejle: ikke nødvendig, men rart hvis man skal parkerer mange offentlige steder. 

Fartpilot, men er jo efterhånden standard alle steder.

Vi har hillhold, men den er ikke særlig kraftig så jeg glemmer det altid. Og så har vi eco tamtam så motoren gør ud men er vores motor heller ikke så glad for, men ville jeg gerne kunne bruge mere.

Anmeld Citér

24. juli 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Hvis i kender til disse 7 personers biler hvilken havde i så valgt? 

Ville aldrig vælge fransk, men hvis de er hvad valget står mellem så ALDRIG Renault!!!!!!!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.