Hjælp kan jeg være gravid!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2016

Bønnespire

Hold da helt op... håber godt nok det er en troll eller lign.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2016

Tøsen1234

Bønnespire skriver:

Hold da helt op... håber godt nok det er en troll eller lign.

Fat det nu ! , det er IKKE EN TROLL 

Jeg spørger om jeg kan være gravid! 

Derfor er det endnu mere frustrende at i siger at det er en dårlig joke eller en TROLL! 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Ønsker en lille spire..

Først troede du at du kunne være gravid, du siger din mens lige er stoppet,  så er der en herinde der svarer at man kun kan blive gravid omkring ægløsning (14 dage efter mens), og så finder du ud af at du pludselig har ægløsning...?? 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Tøsen1234 skriver:

Derfor er det endnu mere frustrende at i siger at det er en dårlig joke eller en TROLL! 

Jamen okay, så er du ikke en troll. Som svar til dit spørgsmål, så ja, selvom sandsynligheden nok er lille, så kan du godt være blevet gravid, det kan man jo når man dyrker ubeskyttet samleje.

Anmeld Citér

23. juli 2016

Tøsen1234

Først troede du at du kunne være gravid, du siger din mens lige er stoppet,  så er der en herinde der svarer at man kun kan blive gravid omkring ægløsning (14 dage efter mens), og så finder du ud af at du pludselig har ægløsning...?? 

Jeg bruger kalenderen Clue, og den skriver at min mens går direkte over i ægløsning, det skal lige siges at der kom er 14 dage imellem min mens

så jeg er lidt forvirret...

Anmeld Citér

23. juli 2016

Flødebollen

Tøsen1234 skriver:

Jeg bruger kalenderen Clue, og den skriver at min mens går direkte over i ægløsning, det skal lige siges at der kom er 14 dage imellem min mens

Til orientering kan sådanne kalendre, apps og lign altså ikke bruges på uregelmæssig mens, ægløsning etc.

de tager udgangspunkt i standard. Hvilket er, at ægløsning falder 14 dage efter mens. Hvor skulle din kalender vide fra at ægløsning kommer direkte efter mens? Det har boget med opbygning af slimhinder/udskillelse af samme at gøre. Din kalender kender ikke din krop.

beklager. Men jeg tror ikke på dig. Enten har du bevidst forsøgt at blive gravid og forsøger at bilde os alle ind at du ikke har (siden tingene pludselig passer sammen mht ægløsning osv) 

ja, jeg ved faktisk ikke ellers hvad det skulle være. De kvinder hvor ægløsning falder lige efter mens, som det sker for de færreste, de har fundet ud af det via lægen, scanninger, ægløsningstests. 

Mht fortrydelsespille - hvorfor går du ikke til dine forældre og beder dem købe en pakke? De ser nok hellere det end at deres datter skulle blive gravid som 14-årige?

Anmeld Citér

23. juli 2016

MissTas

Tøsen1234 skriver:

Men hvad laver du på denne side? Du er et BARN forfanden..

Anmeld Citér

23. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Tøsen1234 skriver:

Altså hvis du som 14 årig kun har 14 dage imellem din mens og at det har været sådan i længere tid, burde du ta en snak med din læge omkring det. Men synes helt ærligt også at det er lidt mystisk at du hele tiden kommer med nye oplysninger, som sandsynliggør en graviditet mere. 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Smil27

JA selvfølgelig kan du være gravid, det er for tidligt at teste men når man har haft ubeskyttet sex så ja uanset hvad kan man være blevet gravid, hvor stor sandsynligheden er, er en anden sag men svaret er JA. Jeg syntes du burde tale med dine forældre, du virker meget umoden og det er vigtigt hvis du virkelig er bange for graviditet at der bliver taget hånd om det, du er når alt kommer til alt et barn. 

Anmeld Citér

23. juli 2016

loop

Tøsen1234 skriver:

Har du fået snakket med din mor eller far, eller en anden voksen du kan stole på? 

Ellers få snakket med nogen så de kan hjælpe dig. Vi herinde kan kun skrive gode råd, men vi kan ikke fysisk købe en fortrydelsespille til dig.

Jeg vil gå så vidt at sige, at du ødelægger dit liv ved at få et barn nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.