Hjælp kan jeg være gravid!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Undskyld, hvis jeg tager helt fejl, men er du sådan en for sjov toll, eller er du bare meget lidt moden ?. I maj måned planlage du snart barn med din daværende kæreste og nu er du jomfru, og har ikke det store overblik over hvordan og hvorledes en graviditet kan udmyntre sig. Der er flere der har skrevet til dig ang fortrydelses piller, men jeg har ikke lige kunne finde dit svar på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

Baby17

Tøsen1234 skriver:

Hehe nej!

det var bare en tanke ,

havde sidst mens 14-19 juli

Jeg synes du skulle tage og google lidt om hvordan man bliver gravid, og hvilke forholdsregler man skal tage når man har samleje.

Du virker ikke rigtig klar over noget af det.

Anmeld Citér

22. juli 2016

Tøsen1234

Glem alt om mit gamle opslag, det var en syg ide! 

Denne gang er jeg oprigtigt bekymret for om jeg er blevet gravid! 

Har ikk mulighed for at få fat i en fortrydelsesret pille! 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Muhmi

Undskyld det kan godt være det bare er mig.. Men du er 14, du har styr på æggeløsning men alligevel ikke hvordan en graviditet fungerer og hvornår man bliver gravid?
Det virker mærkeligt for mig.. Det kan sikkert være jeg tager fejl, men synes bare det virker lidt underligt...

Derudover, så synes jeg du skal gå til din læge og blive fortalt om beskyttet sex og følgerne af ubeskyttet sex... Du skal sikkert også have nogle p-piller eller en p-stang nu hvor du er seksuelt aktiv.

Anmeld Citér

22. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Tøsen1234 skriver:

Glem alt om mit gamle opslag, det var en syg ide! 

Denne gang er jeg oprigtigt bekymret for om jeg er blevet gravid! 

Har ikk mulighed for at få fat i en fortrydelsesret pille! 

At det bare var en syg ide, viser jo rigtig meget om din modenhed. Hvorfor har du ikke mulighed for at få de piller ?

Anmeld Citér

22. juli 2016

Flødebollen

Muhmi skriver:

Undskyld det kan godt være det bare er mig.. Men du er 14, du har styr på æggeløsning men alligevel ikke hvordan en graviditet fungerer og hvornår man bliver gravid?
Det virker mærkeligt for mig.. Det kan sikkert være jeg tager fejl, men synes bare det virker lidt underligt...

Derudover, så synes jeg du skal gå til din læge og blive fortalt om beskyttet sex og følgerne af ubeskyttet sex... Du skal sikkert også have nogle p-piller eller en p-stang nu hvor du er seksuelt aktiv.

Kunne ikke være mere enig. Alt skriger: Prøver at blive gravid. Skræmmende 

Anmeld Citér

22. juli 2016

MissTas

Hvad laver du overhovedet på en side for forældre, kommende forældre, snak om baby osv. Du er 14 år? Dette virker ikke som et forum for dig efter min mening. 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Linkaa

MissTas skriver:

Hvad laver du overhovedet på en side for forældre, kommende forældre, snak om baby osv. Du er 14 år? Dette virker ikke som et forum for dig efter min mening. 

Præcis!! Er der ikke en administrator der kan skride ind?

Anmeld Citér

22. juli 2016

MissTas

Linkaa skriver:

Præcis!! Er der ikke en administrator der kan skride ind?

Burde der være.. :/ sq ikke helt i orden. 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Tøsen1234

Flødebollen skriver:

Kunne ikke være mere enig. Alt skriger: Prøver at blive gravid. Skræmmende 

Jeg prøver ikke at blive gravid!

det har jeg ikk tid til og jeg er jo slet ikke gammel nok!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.