Hjælp kan jeg være gravid!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2016

sandramor

Tøsen1234 skriver:

Hejsa. ��

Jeg mistede min mødom i mandags (19/7-2016), havde drukket meget lidt (ca hvad der svare til 2 shots vodka), vi brugte ikke kondom... (Virkeligt dumt! I know!) samme dag begyndte jeg at få ondt i maven og fik 4 panodiler fordel over to gange den 19-7, den 20-7 havde jeg stadig mavesmerter og fik 6 panodiler fordelt ud over 3 gange.

Det gjorde ret ondt da vi havde sex og begyndte at bløde bagefter... det kan self have noget med at det er første gang at gøre eller??

Tænker jeg tager en test om 1-2 uger hvis det fortsætter...

Det var samme dag som min menustration stoppede...

Han kom ikke så vidt jeg ved.. Men kan ikke være sikker...

Skal jeg være bekymret?

Kan jeg være gravid? (Det burde jeg vel ikke kunne mærke så hurtigt hvis det er ? - (vi har idag den 21/7-2016)

Jeg er 14 år gammel.

Havde kvalme i går (d.20-7-2016) så meget at jeg følte jeg skulle kaste op... og "murren" i maven...

Mvh Den bekymrede!

Chancen for du er gravid er meget lavere end chancen for du måske har fået en kønssygdom  

de er jo heller ikke at spøge med og man kan gå med dem længe og de kan lave noget værre ravage hvis det ikke blir opdaget.... Så næste gang... Så husk kondomet både for ikke at få en kønssygdom men selvfølgelig også for at undgå en graviditet.... :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

Diosa85

Nej du er ikke gravid.

den smerte og underlige følelse om at noget er galt i din krop handler mest om at den lige har været "udsat" noget noget den aldrig har prøvet før. Hvis du ikke har været helt klar til at have sex endnu som du måske har troet kan kroppen godt føles som om at der er noget underligt. Og det at du blødte er helt normalt første gang. Det sker når jomfruhinden brister og det kan godt gøre lidt ondt nogle dage. 

Så slap du bare helt af og husk kondomet næste gang.

Anmeld Citér

22. juli 2016

Kattha

Vil lige gentage mig selv og sige du kan godt være blevet gravid! Ring til lægen og få en snak, og først derefter kan du slappe af. Du har måske stadig mulighed for en fortrydelsespille i dag kun. Hør lægen om hvad du skal gøre. Ingen af os her har forudsætninger for at kunne sige at du ikke blevet gravid! 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Tøsen1234

Tusind tak for hjælpen Ladies

Jeg har stadig ondt i maven så jeg tester for en sikkerhedsskyld om 1-2 uger for jeg er skam altid uheldig så det ville egenligt ikke komme bag på mig hvis det var ��❤️

God dag til alle ��

Anmeld Citér

22. juli 2016

loop

Tøsen1234 skriver:

Man kan jo være (u)heldig  - min krop er nemlig meget følsom

Jeg kan ikke lide at du skriver (u)heldig. 

Jeg genkendte dit brugernavn og husker din tidligere tråd, hvor din kæreste og du havde snakket om at få et barn.

Jeg er så gammel at du sagtens kunne være mit barn. Jeg har to drenge på 15 og 16, altså på din og din kærestes alder. Og hvor ville jeg dog nødigt have at en af dem kom og sagde at de skulle være far. Det er ALT for tidligt, i er jo kun selv store børn - unge mennesker, der har hele livet foran jer.

Snak med din mor om beskyttelse til dig, men brug altid kondom også selvom du begynder på p-piller, så du ikke bliver smittet med sygdom.

Desværre er der unge mænd, der vil sige alt til deres kæreste, bare for at komme i seng med hende. De kan godt finde på at sige at de vil være far. Pas på dig selv.

Nu har i gjort det uden kondom denne gang. Så få ringet til lægen(eller få dine forældre til det), så lægen kan rådgive med hensyn til graviditet, men også så du kan blive testet for sygdomme.

Du skal ikke være flov over at gå til dine forældre. Vi forældre er her for vores børn og vil hellere end gerne hjælpe jer.

Anmeld Citér

22. juli 2016

Tøsen1234

FUCK har lige opdaget at min Clue mens kalender skriver at jeg har ægløsning..., min cyklus er lidt fuckt så det skal nok passe!? 

Har mens igen den 6 august... 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Flødebollen

Tøsen1234 skriver:

FUCK har lige opdaget at min Clue mens kalender skriver at jeg har ægløsning..., min cyklus er lidt fuckt så det skal nok passe!? 

Har din kæreste og dig talt om at få børn overhovedet inden I havde sex første gang? Henvist til din tidligere oprettede tråd, hvor du fortæller, I overvejer at få et barn om et år..

hvornår havde du sidst mens ?

Anmeld Citér

22. juli 2016

Baby17

Tøsen1234 skriver:

Vil du gerne være gravid eller hvad?

I din tidligere tråd skriver du at du vil blive gravid som 16årig. 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Tøsen1234

Sanne93 skriver:

Vil du gerne være gravid eller hvad?

I din tidligere tråd skriver du at du vil blive gravid som 16årig. 

Hehe nej!

det var bare en tanke ,

havde sidst mens 14-19 juli

Anmeld Citér

22. juli 2016

Tøsen1234

Flødebollen skriver:

Har din kæreste og dig talt om at få børn overhovedet inden I havde sex første gang? Henvist til din tidligere oprettede tråd, hvor du fortæller, I overvejer at få et barn om et år..

hvornår havde du sidst mens ?

Det var bare en for sjov tanke intet realistisk  

har ingen kæreste... 

havde mens den 14-19 juli

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.