Tøsen1234 skriver:
Man kan jo være (u)heldig
- min krop er nemlig meget følsom
Jeg kan ikke lide at du skriver (u)heldig.
Jeg genkendte dit brugernavn og husker din tidligere tråd, hvor din kæreste og du havde snakket om at få et barn.
Jeg er så gammel at du sagtens kunne være mit barn. Jeg har to drenge på 15 og 16, altså på din og din kærestes alder. Og hvor ville jeg dog nødigt have at en af dem kom og sagde at de skulle være far. Det er ALT for tidligt, i er jo kun selv store børn - unge mennesker, der har hele livet foran jer.
Snak med din mor om beskyttelse til dig, men brug altid kondom også selvom du begynder på p-piller, så du ikke bliver smittet med sygdom.
Desværre er der unge mænd, der vil sige alt til deres kæreste, bare for at komme i seng med hende. De kan godt finde på at sige at de vil være far. Pas på dig selv.
Nu har i gjort det uden kondom denne gang. Så få ringet til lægen(eller få dine forældre til det), så lægen kan rådgive med hensyn til graviditet, men også så du kan blive testet for sygdomme.
Du skal ikke være flov over at gå til dine forældre. Vi forældre er her for vores børn og vil hellere end gerne hjælpe jer.
Anmeld
Citér