Men med den amerikanske valgstruktur så er det den ene eller den anden. Jeg mp indrømme jeg ikke skræmmes af Hillary, skræmmes ikke for fremtiden, men det gør jeg i aller højeste grad med Trump som præsident for en af de få supermagter i 4 år.
Han står for alt det jeg frygter for fremtiden for mine børn, for den lukkede verden, for den rene kapitalisme og ikke mindst foe legaliseringen af at skabe en verden for os og dem.
Jeg ikke decideret skræmt af Hillary som menneske eller hendes politik som den ser ud lige nu (der er intet i den end ubesvarede spørgsmål, selvmodsigelser og hvad folk vil høre så hun kan vinde), men jeg skræmmes over hvis en som sagt, korrupt kriminel skal indtage pladsen som præsident. Hillary irriterer mig langt mere end hun skræmmer mig.
Dog er Donald Trump som du meget fint beskriver det, en utrolig farlig mand. Ikke nok med at det vil have konsekvenser for alle der ikke er hvide, rige mænd, så vil det have meget store konsekvenser for diverse minoriteter, som Donald Trump altid har kørt decideret propaganda imod. Det vil højst sandsynligvis skabe en endnu mete stærk og accepteret forfølgelse af diverse mennesker, som skal tages seriøst. Og hvis Trump kommer til magten så skal kapitalismens meget grimme og sande ansigt sandelig også vise sig, på værste vis. Så mange penge og sådan et menneskesyn han besidder er en meget uheldig og skadelig kombination.
Anmeld
Citér