Lufthavnen og medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg er bare meget privat og er ikke interesseret i at min familie ser eller blander sig i hvad jeg har med af medicin. Kan jeg komme igennem kontrollen uden at de ser det?? 

Er det i din hånd baggage eller i en kuffert. Chancen er helt klart bedst hvis du har det i din kuffert

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg er bare meget privat og er ikke interesseret i at min familie ser eller blander sig i hvad jeg har med af medicin. Kan jeg komme igennem kontrollen uden at de ser det?? 

Jamen, hvis du ikke skal bruge medicinen ombord, så er det da bare at smide den i kufferten?

Anmeld Citér

17. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hck skriver:

Jeg var også ved at skrive at apoteket har en fin side/formular om rejser og pillepas. Det er nu ikke så unormalt at man for det fra sygehuset uden labels/ cpr nr på når man er i en langvarig/ måske kronisk behandling for nogle sygdomme

Jeg har bare aldrig hørt om det før.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
EBK skriver:

Jeg har bare aldrig hørt om det før.

Det har du så nu 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Er det i din hånd baggage eller i en kuffert. Chancen er helt klart bedst hvis du har det i din kuffert

Tror kun jeg skal have håndbagage med. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Monski

Anonym skriver:

Hvor rejser du hen? 

Der er forskellige regler men rejser du indenfor Schengen området så skal du bare have et pillepas med.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Du kan ihvertfald ikke være sikker på at de ikke åbner din håndbaggage og kigger i den, og sørg for at ha relavante papir med til det, hvis det er noget med nåle eller at hvis der står på apotekets hjemmeside, at det kræver et pillepas

Anmeld Citér

17. juli 2016

Mortil2piger18

Hvis jeg skal have crinone og østradiol med skal jeg ku dokumentere det? Det er både i pilleform og vaginal sprøjter  det er ikke så hyggeligt at hive dem frem i lufthavnen 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Har du et pillepas til medicinen? 

Anmeld Citér

17. juli 2016

esioul

Så vidt jeg kan læse mig til er det kun visse former for medicin der kræver et pillepas. Det kan ses på apoteket.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.