Mistanke om affære - spørgsmål til facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2016

Babilooo

Et er at du kigger i hans private Facebook profil.. Det er forkert. 

Men du har en intuition om at noget er galt. Ofte er der et eller andet der har givet mistanken. Hvorfor tror du de har en affære... Hvad har han sagt og gjort der kunne give dig signal om at noget er galt..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

Soonmom

Dem på min favorit liste er nogen jeg selv har fastgort der

Anmeld Citér

16. juli 2016

M (:

Anonym skriver:

Jeg har en mistanke om at min mand har eller er mig utro med en kollega.

Jeg har set, at hun ligger aller øverst i hans "favorit" liste på facebook messenger chat, men når man går ind på hende er der ingen beskeder mellem dem. Hvordan kan det være - har han slettet dem?

Hvordan rangeres ens chatvenner i messenger - er det dem man taler oftest med i toppen, eller? 

Jeg vil helst ikke anklage ham for noget, men min intuition er at noget ikke er som det burde være. 

Hjælp!!!

Jeg har flere på min "favorit"-liste, som jeg aldrig har sendt en eneste besked på messenger. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har set, at hun ligger aller øverst i hans "favorit" liste på facebook messenger chat, men når man går ind på hende er der ingen beskeder mellem dem. Hvordan kan det være - har han slettet dem?

Hvordan rangeres ens chatvenner i messenger - er det dem man taler oftest med i toppen, eller? 

Jeg vil helst ikke anklage ham for noget, men min intuition er at noget ikke er som det burde være. 

Hjælp!!!

Man skal aldrig ignorere sin intuition. Hvis jeg var dig, ville jeg konfrontere ham.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Ena

Anonym skriver:

Hjælp!!!

Lige nu er fire ud af seks på min chatliste, facebookvenner jeg aldrig har skrevet med eller vhar æret på besøg på deres profilside. Den ene er min mands bror, som for seks år siden likede et billede af vores datter som nyfødt. 

Lige dét, skal du nok ikke lægge noget i. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Benjamins'mor

Jeg har 15 på min favorit liste på Facebook, 1 af dem har jeg aldrig skrevet i messenger med, halvdelen skriver jeg ofte med og resten har jeg kun skrevet med en enkelt gang eller 2 da jeg fik Facebook for 8 år siden. Så den kan man ikke regne med.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Benjamins'mor

Kay skriver:

Jeg ved faktisk ikke om Facebook bare "fylder op" hvis han ikke bruger chatte særlig meget for syntes den favorit liste er forholdsvis lang, min er der 15 på 

Men han kan jo også bare holde orden på sin Facebook messenger og hvis han skrev med hende for 1 år siden så har han slettet den fordi den var ligegyldig? 

Når du sletter en samtale i messenger appen så ryger den ikke i arkiv. 

Anmeld Citér

18. juli 2016

MorDk

Anonym skriver:

Man skal aldrig ignorere sin intuition. Hvis jeg var dig, ville jeg konfrontere ham.

Nogle gange er der bare ikke hold i ens "nervøsitet" 

At du siger hun bare skal konfronterer ham er lige vildt nok. Håber du mener at hun skal tage en snak med ham om hendes bekymring. 

Jeg personligt ville blive sur hvis min kæreste først havde snaget i mine private ting og derefter "konfronteret" mig med noget som tilsynladende "bare" er jalousi. 

Måske er TS utro. Måske er han ikke. Men i et parfohold bør man tale om tingene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.