Mistanke om affære - spørgsmål til facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

Vivienne

Jeg har en mistanke om at min mand har eller er mig utro med en kollega.

Jeg har set, at hun ligger aller øverst i hans "favorit" liste på facebook messenger chat, men når man går ind på hende er der ingen beskeder mellem dem. Hvordan kan det være - har han slettet dem?

Hvordan rangeres ens chatvenner i messenger - er det dem man taler oftest med i toppen, eller? 

Jeg vil helst ikke anklage ham for noget, men min intuition er at noget ikke er som det burde være. 

Hjælp!!!

Hej

Jeg bruger ikke chatten overhovedet, men jeg har rangeret mine favoritter således: 

1. Kæreste

2. Søster 

3. Mor

4. Svoger

5. Veninde 

6. Veninde 

osv. 

Jeg har rangeret dem så jeg kan se hvornår de sidst har været online/aktive på fb, hvis jeg ikke kan få fat på dem telefonisk. 

Ikke at din mand har gjort det samme og af samme grund. Ovenstående er bare min måde at bruge "favoritterne" på.  

Ps. Hvis han har slettet samtalerne imellem dem, så burde de ku findes i arkiv mappen medmindre han er så grundig og sletter indholdet i denne også. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg har set, at hun ligger aller øverst i hans "favorit" liste på facebook messenger chat, men når man går ind på hende er der ingen beskeder mellem dem. Hvordan kan det være - har han slettet dem?

Hvordan rangeres ens chatvenner i messenger - er det dem man taler oftest med i toppen, eller? 

Jeg vil helst ikke anklage ham for noget, men min intuition er at noget ikke er som det burde være. 

Hjælp!!!

Dem man har skrevet/skriver mest med ligger i toppen, har jeg erfaret  

Anmeld Citér

16. juli 2016

fo82

Hvad laver du overhovedet i din mands indbakke i fb messenger?

du er godt klar over at det er ulovligt at rode i andres post ikke?

hvis du tror at manden har en affære - der må jo være andre tegn? - så konfronter ham med det i stedet for at snige rundt i hans private sager...

jeg har prøvet een gang at min kæreste gjorde det - der var ikke noget at komme efter - men hold nu kæft hvor blev jeg gal... Og uanset om der er noget at komme efter eller ej, så håber jeg effer skøjtede at din mand giver dig en opsang af den anden verden... Totalt respektløst...

Anmeld Citér

16. juli 2016

ErDuHerIkkeSnart

Snuden ud af dine mands private ting. Tag en snak med ham om din usikkerhed. I er voksne mennesker og man skylder hinanden noget ordentlighed i et forhold. Snak sammen. Du finder ingen "facts" ved at luske rundt...

Anmeld Citér

16. juli 2016

Kay

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Ja, det har du ret i - men så burde jeg vel kunne se den/dem, og det kan jeg ikke. Der er slet ikke nogle beskeder at se mellem dem - så det er jo derfor jeg tænker at de må være slettet med vilje. Ellers ville hun vel ikke være at finde på en chat favoritliste?! 

Jeg ved faktisk ikke om Facebook bare "fylder op" hvis han ikke bruger chatte særlig meget for syntes den favorit liste er forholdsvis lang, min er der 15 på 

Men han kan jo også bare holde orden på sin Facebook messenger og hvis han skrev med hende for 1 år siden så har han slettet den fordi den var ligegyldig? 

Anmeld Citér

16. juli 2016

MorDk

Nu ved jeg ikke om din kæreste er dig utro men jeg må altså indrømme at jeg synes ikke det OK at du kigger i hans private ting. Har du en grund til at tro han skulle være dig utro? Hvis ja så snak med ham. Alt andet er for dumt. Hvis det nu viser sig at han ikke har og aldrig har haft i sinde at være dig utro og han ved/finder ud af du tjekker ham... hvordan tror du så hans syn er/bliver på dig som partner? Tillid er alt. Er tilliden der ikke så kan man lige så godt bare gå fra hinanden medmindre man kan få oparbejdet en tillid igen... 

Jeg taler af erfaring. Min eksmand var mig utro med en kollega. Jeg tjekkede ham ikke. men til gengæld tjekkede han MIG?! Han endte med at gå til bekendelse og han havde faktisk været et SV*IN gennem flere år. 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar - jeg vil droppe at lege detektiv og tage en snak med ham. 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hjælp!!!

Ved mig ligger der folk på min farvoritliste jeg aldrig har skrevet med og folk jeg snakket med dagligt er slet ikke på listen. Så det kan man ikke gå efter. 

Anmeld Citér

16. juli 2016

FrkC

Diosa85 skriver:

Ved mig ligger der folk på min farvoritliste jeg aldrig har skrevet med og folk jeg snakket med dagligt er slet ikke på listen. Så det kan man ikke gå efter. 

Det gør der også på min .. Hvor imod folk jeg jævnligt har skrevet med ikke er at se :) 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Hjælp!!!

rolig nu det bare facebook? Halv delen af dem jeg har på min favorit chat. Har jeg ikke skrevet eller snakker med i flere år.. Selv en person jeg skriver dagligt med er ikke på favorit.. :/ så tror ikke helt det passer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.