Mistanke om affære - spørgsmål til facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

46.507 visninger
27 svar
30 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg har en mistanke om at min mand har eller er mig utro med en kollega.

Jeg har set, at hun ligger aller øverst i hans "favorit" liste på facebook messenger chat, men når man går ind på hende er der ingen beskeder mellem dem. Hvordan kan det være - har han slettet dem?

Hvordan rangeres ens chatvenner i messenger - er det dem man taler oftest med i toppen, eller? 

Jeg vil helst ikke anklage ham for noget, men min intuition er at noget ikke er som det burde være. 

Hjælp!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Mortilah

Ved mig ligger der en jeg ik har talt med i to år?? Nr 2 ligger en jeg talte med for et halvt år siden? Jeg har dog ikke forstand på det... �� Jeg har skrevet med andre for nylig.. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Ved mig ligger der en jeg ik har talt med i to år?? Nr 2 ligger en jeg talte med for et halvt år siden? Jeg har dog ikke forstand på det... �� Jeg har skrevet med andre for nylig.. 

Jeg ved med sikkerhed, at han ikke har kendt hende mere end 1 - 1 1/2 år, men det er stadig underligt at hun figurerer i toppen både i chatten (det skal vel være nogen man har skrevet med derinde?) , og i de små billeder der ligger på ens profil og viser hvem man er venner med. 

Kan det være fordi du har snakket mere med dem der ligger i tippen end nogle af de andre - også selvom det er længe siden? 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Aristocats

Hvis du har en intuition, så sig det. Sig til ham, at du har en følelse af, at noget er som det ikke skal være. Så kan han bekræfte eller afkræfte og jeg formår om du kan mærke om han lyver, når han er din mand. Du får intet ud af at snage i hans ting - det eneste du får ud af det er bange anelser, forestillinger som reelt set kan vise sig ikke er sande og ting som du kun kan gå ud fra, men ikke stole på - aka det er en dårlig vej at gå. Selvom det føles sværere, så sæt dig ned og snak med ham. Du kan jo sagtens sige at du har det lidt skidt uden at anklage ham for noget - sig det som det er. Man kan godt være hurtig til at få alle mulige ting og scenarier til at hobe sig op inde i hovedet pågrund af én mistanke, der kan vise sig at være ingenting. Stop med at lege facebook detektiv. Det fører sjældent noget reelt med sig og gør dig kun skør i sidste ende. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym

Det kan være fordi han ofte søger på hende. 

Prøv at kig i hans aktivitetslog på hans profil, og filtrer til "søgninger". 

Så kan du se hvem han har søgt på hvornår.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Kay

Anonym skriver:

Jeg har set, at hun ligger aller øverst i hans "favorit" liste på facebook messenger chat, men når man går ind på hende er der ingen beskeder mellem dem. Hvordan kan det være - har han slettet dem?

Hvordan rangeres ens chatvenner i messenger - er det dem man taler oftest med i toppen, eller? 

Jeg vil helst ikke anklage ham for noget, men min intuition er at noget ikke er som det burde være. 

Hjælp!!!

Ehmm jeg bruger min Facebook chat rimelig meget og der er ingen på min favorit liste jeg ikke har skrevet med... der er nogle hvor det er lææænge siden men jeg har på et tidspunkt udvækster beskeder med dem... og så er der andre jeg har skrevet med hvor jeg tænker "hvorfor er den person ikke på listen!?" Da jeg har skrevet mere/oftere og fornyligt med dem i forhold til andre på listen

Han kan jo havde skrevet en besked til hende da de blev venner og ikke siden?

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Hvis du har en intuition, så sig det. Sig til ham, at du har en følelse af, at noget er som det ikke skal være. Så kan han bekræfte eller afkræfte og jeg formår om du kan mærke om han lyver, når han er din mand. Du får intet ud af at snage i hans ting - det eneste du får ud af det er bange anelser, forestillinger som reelt set kan vise sig ikke er sande og ting som du kun kan gå ud fra, men ikke stole på - aka det er en dårlig vej at gå. Selvom det føles sværere, så sæt dig ned og snak med ham. Du kan jo sagtens sige at du har det lidt skidt uden at anklage ham for noget - sig det som det er. Man kan godt være hurtig til at få alle mulige ting og scenarier til at hobe sig op inde i hovedet pågrund af én mistanke, der kan vise sig at være ingenting. Stop med at lege facebook detektiv. Det fører sjældent noget reelt med sig og gør dig kun skør i sidste ende. 

Tak for dit svar. Du har jo helt ret, og det ved min logiske sans også godt. Det er bare ikke altid det er den der vinder i forhold til kærlighed! Men ja, jeg tror jeg vil spørge ham lidt ind til det. Jeg vil bare gerne have lidt facts inden, og nu har jeg jo desværre allerede leget lidt detektiv. Men du har ret i at man hurtigt kan få forestillinger om noget der ikke er sket, og man får det hurtigt blæst ud af proportioner. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ehmm jeg bruger min Facebook chat rimelig meget og der er ingen på min favorit liste jeg ikke har skrevet med... der er nogle hvor det er lææænge siden men jeg har på et tidspunkt udvækster beskeder med dem... og så er der andre jeg har skrevet med hvor jeg tænker "hvorfor er den person ikke på listen!?" Da jeg har skrevet mere/oftere og fornyligt med dem i forhold til andre på listen

Han kan jo havde skrevet en besked til hende da de blev venner og ikke siden?

Tak for dit svar. Ja, det har du ret i - men så burde jeg vel kunne se den/dem, og det kan jeg ikke. Der er slet ikke nogle beskeder at se mellem dem - så det er jo derfor jeg tænker at de må være slettet med vilje. Ellers ville hun vel ikke være at finde på en chat favoritliste?! 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hjælp!!!

Ved mig er dem i toppen af chatlisten også dem jeg snakker mest med. Som en anden skriver, så tag en samtale med din mand og fortæl ærligt hvordan du har det

Anmeld Citér

15. juli 2016

Decembermor2015

Dengang jeg brugte Facebook var det begge dele - men dem jeg talte mest med var bestemt også at finde på listen.

Rent teknisk kan det måske være at Facebook bruger cookies og fx fremhæver et udsnit af profiler, du har søgt på eller lignende - derfor kan de måske også figurere når du ser hans profil med udsnit af venner.

Jeg ved ikke om det skulle være tilfældet, men arbejder selv med lignende og ved at Facebook og andre platforme løbende tester nye tiltag for at brugeroptimere ens oplevelse. Fx ved at fremhæve profiler man måske selv jævnligt besøger.

Dette er blot et skøn og det kan selvfølgelig også være som du måske tror  Men jeg ville helt klart også spørge ham direkte - eventuelt også om han skriver med nogen på Facebook.

Hvis du kender hans kode, hvorfor skulle han så skrive med hende på det medie? Hvis han ved at du ville kunne se beskederne til at starte med? Hmm 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.