Jeg elsker mit barns børnehave, men!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

"Anarkisten"

Sujan skriver:

Elsker min datters børnehave. Den er helt fantastisk, men jeg er bare ikke særlig stor fan af neglelak til børn! Jeg bryder mig faktisk meget lidt om det! Ved at mange giver deres børn neglelak på og det må de jo selv bestemme... Jeg har som sagt bare meget svært ved det! I dag er 2. gang min datter kommer hjem fra børnehave med neglelak på!!!! Jeg synes ikke hun skal udelukkes fra fællesskabet og vil derfor ikke bede dem om at lade være, men er jeg virkelig den eneste der har det svært med børn og neglelak!??

Jeg må være ærlig og sige, at jeg slet ikke kan se problemet i det. Vi har 2 drenge, så kan ikke svare på om det er sket i deres børnehave, men hvis du ikke vil have din datter får neglelak på, så er du i din fulde ret til at sige fra 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Mum33

Sujan skriver:

Elsker min datters børnehave. Den er helt fantastisk, men jeg er bare ikke særlig stor fan af neglelak til børn! Jeg bryder mig faktisk meget lidt om det! Ved at mange giver deres børn neglelak på og det må de jo selv bestemme... Jeg har som sagt bare meget svært ved det! I dag er 2. gang min datter kommer hjem fra børnehave med neglelak på!!!! Jeg synes ikke hun skal udelukkes fra fællesskabet og vil derfor ikke bede dem om at lade være, men er jeg virkelig den eneste der har det svært med børn og neglelak!??

Det ville jeg godt nok også være træt af  kan du ikke spørge dem hvad formålet er med det? 

Anmeld Citér

17. juli 2016

TNBC

Mum33 skriver:

Det ville jeg godt nok også være træt af  kan du ikke spørge dem hvad formålet er med det? 

Det er hyggeligt.

Den sidste Børne have jeg var i, var der en mandelig pædagog, der havde spa dag en gang i mellem med pigerne, de synes det var hyggeligt og det var børneneglelak. Nogle gange havde et af børnene neglelak med og alle(selv drenge) vil have på, så de fik på en finger.. 

De gør der jo ikke hver dag.

Det er vel ikke anderledes hvis barnet er hos en veninde og de får neglelak på.. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

TNBC

Mum33 skriver:

Det er hyggeligt.

Den sidste Børne have jeg var i, var der en mandelig pædagog, der havde spa dag en gang i mellem med pigerne, de synes det var hyggeligt og det var børneneglelak. Nogle gange havde et af børnene neglelak med og alle(selv drenge) vil have på, så de fik på en finger.. 

De gør der jo ikke hver dag.

Det er vel ikke anderledes hvis barnet er hos en veninde og de får neglelak på.. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

TNBC

Sujan skriver:

Jeg kan ikke se problemet hvis det er en gang i mellem. Jeg har set hvor de hygger sig med en voksen(mand) i børnehaven.. 

Nogle gange er det et barn der har med, og alle vil have det på. 

Men hvis du er så meget imod det, må du jo sige det. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Christabelle

Jeg vil heller ikke have min datter får det på. Det har pædagogerne fået at vide og det overholder de. De havde wellness dag i sidste uge og der sprang de hende bare over da det blev tid til negelak  fodbad og massage fik hun jo stadig hun bliver ikke holdt uden for fællesskabet. Vil da også håbe der skal mere til end det...

Anmeld Citér

17. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg ville da bare syntes at det var dejligt, hvis pædagogerne havde tid og lyst til den slags aktivitet med ungerne, man bliver vel héller ikke knottet de dage hvor ungerne kommer hjem og er malet som en leopard eller tiger i hovedet af en pædagog 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.