Jeg elsker mit barns børnehave, men!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

Soonmom

Lige en fodnote så er det højst sensynligt børne neglelak uden skadelige stoffer. 

Jeg kan ikke se det slemme i det,  det er da bare super at de har tid til sådan noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

modesty

Sujan skriver:

Elsker min datters børnehave. Den er helt fantastisk, men jeg er bare ikke særlig stor fan af neglelak til børn! Jeg bryder mig faktisk meget lidt om det! Ved at mange giver deres børn neglelak på og det må de jo selv bestemme... Jeg har som sagt bare meget svært ved det! I dag er 2. gang min datter kommer hjem fra børnehave med neglelak på!!!! Jeg synes ikke hun skal udelukkes fra fællesskabet og vil derfor ikke bede dem om at lade være, men er jeg virkelig den eneste der har det svært med børn og neglelak!??

Der skal forhåbentligt mere til for at blive udelukket af fællesskabet. Jeg ville bede pædagogerne om at lade være med at gøre det en anden gang.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Mortilah

Jeg har ikke noget imod neglelak til små piger, hvis bare ikke det er for ofte. Ligesom jeg heller ikke har noget imod vildt opsat hår og sminke- det må bare ikke gå hen og blive hverdag. Selv lægger vi neglelak med bonusdøtrene nok ca hver 2-6 uge ønsker de sig det. Indimellem prøver de også rød læbestift og mascara - altså kun herhjemme. Hellere dét end forbud og at jeg ender med 4 teen piger der har gjort oprør med tatoos og piercings

Jeg mener det er fint at lege med, men jeg vil altid respektere en mors holdning og jeg kan ikke på forestille mig en børnehave der lægger neglelak det synes jeg er op til mor at bestemme hvornår det bliver lagt og det er grænseoverskridende at de lægger det. Det er bare min mening

Anmeld Citér

15. juli 2016

Skouboe

Sa mine piger gik i børnehave, havde de indimellem spa dage i ferierne, hvor de fik fodbad, massage og neglelak. Jeg må indrømme at det er ikke noget jeg tænker nærmere over, jeg synes bare det er fedt at de har tid.

Anmeld Citér

15. juli 2016

lilledittemor

Mine døtre på 3 og 4 får tit neglelak på - både på hænder og fødder.

Forleden dag spurgte børnehavepædagogen om min ældste måtte være med til at lege "Neglesalon" og om hun måtte få neglelak på. Det ser jeg absolut ikke noget problem i - selvfølgelig måtte hun det med sine veninder.

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonymor10

Sujan skriver:

Elsker min datters børnehave. Den er helt fantastisk, men jeg er bare ikke særlig stor fan af neglelak til børn! Jeg bryder mig faktisk meget lidt om det! Ved at mange giver deres børn neglelak på og det må de jo selv bestemme... Jeg har som sagt bare meget svært ved det! I dag er 2. gang min datter kommer hjem fra børnehave med neglelak på!!!! Jeg synes ikke hun skal udelukkes fra fællesskabet og vil derfor ikke bede dem om at lade være, men er jeg virkelig den eneste der har det svært med børn og neglelak!??

Nej du er ikke den eneste. Jeg var blevet tosset 

Anmeld Citér

16. juli 2016

esioul

Sujan skriver:

Jeg ville nok være glad for mit barn har hygget dig med en pædagog der har haft ekstra tid. Ville ikke gøre et nummer ud af det. 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Kløver

Vores børnehave har enkelte gange gjort det, de har holdt spa dag, hvor børnene fik fodbad osv og bla også neglelak på. De var vilde med det. Personligt har jeg ikke noget problem med det. Tænker også - alt med måde princippet. Er det engang imellem i sjove anledninger kan jeg ikke se problemet, ligesom jeg tænker slik hver dag er no go, men det er ok de får et eller andet når der holdes fødselsdag eller lignende

men det er jo dit barn og vil du ikke have det, må du informere dem om det  

Anmeld Citér

16. juli 2016

Bb2015

Jeg ville personligt ikke have noget imod det - men det kan jeg sagtens sige, da jeg ikke har børn i den alder eller oplevet det samme. Men selv hvis min søn kom hjem med neglelak, så ville jeg nok tænke at det var fint, så længe han selv havde sagt, han ville have det på. 

Men med det sagt, så er det dit barn og hvis du ikke kan lide at din datter kommer hjem med neglelak på, så synes jeg du skal sige det til pædagogerne  det er aldrig sjovt at gå og bryde hovedet over noget, så jeg synes du skal sige at du gerne vil have at de ikke giver hende neglelak på eller i det mindste informerer dig om det hvis der er noget specielt neglesalon el. lign. den dag 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Maalene

Jeg ved ikke om det er pga. kemikalier osv., at du ikke er så vild med neglelak til børn, eller om det er fordi de ikke er store nok til at gå med det endnu - hvis det er det første, så kan man få sådan noget neglelak, der bliver opløst når det bliver vådt uden alle de der kemikalier i 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.