Jeg elsker mit barns børnehave, men!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.768 visninger
26 svar
57 synes godt om
15. juli 2016

Sujan

Elsker min datters børnehave. Den er helt fantastisk, men jeg er bare ikke særlig stor fan af neglelak til børn! Jeg bryder mig faktisk meget lidt om det! Ved at mange giver deres børn neglelak på og det må de jo selv bestemme... Jeg har som sagt bare meget svært ved det! I dag er 2. gang min datter kommer hjem fra børnehave med neglelak på!!!! Jeg synes ikke hun skal udelukkes fra fællesskabet og vil derfor ikke bede dem om at lade være, men er jeg virkelig den eneste der har det svært med børn og neglelak!??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Chantie

Hvad �� Giver de dem neglelak på i børnehaven??? Eller er det nogle børn der har det med? 

Det ville jeg altså også frabede mig, det vil jeg selv styre hvornår mine piger må få på. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Sujan

Chantie skriver:

Hvad �� Giver de dem neglelak på i børnehaven??? Eller er det nogle børn der har det med? 

Det ville jeg altså også frabede mig, det vil jeg selv styre hvornår mine piger må få på. 

Rart at høre det ikke kun er mig! Andre synes jeg er for meget fordi jeg ikke bryder mig om det...

jeg vil da tro det er pædagogerne.. Hun har slet malet med tus nogle gange.. Fred være med det.. Men det her er reel neglelak.. Lagt helt pænt og alle pigerne har fået det på.. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Aristocats

Det er simpelthen ikke en kamp jeg ville vælge at tage. Jeg ville nok bare gøre opmærksom på, at jeg ikke ville have at min datter skulle have det på en anden gang. Mere ville jeg ikke gøre ud af det. Mine børn må også sagtens få neglelak på, for eksempel Zoya som ikke er lige så "giftigt" som andet, som man måske kunne være bange for. Hvis det bare er aspektet i at det er for "voksent" til børn, så er jeg ikke enig. Ungerne synes da bare det er sjovt at få en fin farve på neglene. Synes det er hyggeligt og festligt til både drenge og piger 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Kattha

Det ville jeg bestemt heller ikke bryde mig om. Måske af en mærkelig grund, men brugte ikke neglelak under graviditeten, og prøver at gøre at min datter kan undgå så mange unødvendige kemikalier som muligt. Især mens fingerne flittigt besøger munden hos de små størrelser.. men det ville jeg nok få en snak med pædagogerne om. Så må de andre synes man er for meget 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Sujan

Aristocats skriver:

Det er simpelthen ikke en kamp jeg ville vælge at tage. Jeg ville nok bare gøre opmærksom på, at jeg ikke ville have at min datter skulle have det på en anden gang. Mere ville jeg ikke gøre ud af det. Mine børn må også sagtens få neglelak på, for eksempel Zoya som ikke er lige så "giftigt" som andet, som man måske kunne være bange for. Hvis det bare er aspektet i at det er for "voksent" til børn, så er jeg ikke enig. Ungerne synes da bare det er sjovt at få en fin farve på neglene. Synes det er hyggeligt og festligt til både drenge og piger 

Jeg vælger heller ikke at tage en kamp. Jeg giver bare udtryk for at jeg ikke bryder mig om det.. Jeg synes ikke neglelak er for børn! Generelt synes jeg heller ikke det er pænt til voksne med blå glimmerneglelak!   undrede mig lidt over at jeg var en af de få med den holdning. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Aristocats

Sujan skriver:

Jeg vælger heller ikke at tage en kamp. Jeg giver bare udtryk for at jeg ikke bryder mig om det.. Jeg synes ikke neglelak er for børn! Generelt synes jeg heller ikke det er pænt til voksne med blå glimmerneglelak!   undrede mig lidt over at jeg var en af de få med den holdning. 

Så må du jo bare sørge for at din datter ikke får det på i fremtiden. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Venterpålillesøster

Har ikke oplevet det med børnehaven, men efter min datter er startet i førskole/SFO har de pigegruppe og drengegruppe en dag i ugen, hvor pigerne ofte får krøllet hår, lagt øjenskygge og neglelak. Og selvom min datter langt fra er en "rigtig pige prinsesse" synes hun det er rigtig sjovt! Så synes at tøserne skal have lov til at hygge sig med det 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Troldemommi

Sujan skriver:

Elsker min datters børnehave. Den er helt fantastisk, men jeg er bare ikke særlig stor fan af neglelak til børn! Jeg bryder mig faktisk meget lidt om det! Ved at mange giver deres børn neglelak på og det må de jo selv bestemme... Jeg har som sagt bare meget svært ved det! I dag er 2. gang min datter kommer hjem fra børnehave med neglelak på!!!! Jeg synes ikke hun skal udelukkes fra fællesskabet og vil derfor ikke bede dem om at lade være, men er jeg virkelig den eneste der har det svært med børn og neglelak!??

Min datter kommer tit hjem fra børnehave med neglelak på enten fingre eller tæer, det må jeg indrømme det er jeg ligeglad med, det er jo en hyggelig tid imellem pædagogen og barne, og hun elsker jo at være fin.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Mor1986

Sujan skriver:

Personligt har jeg ikke noget imod min datter har neglelak på. Men det er vel og mærke kun hvis jeg selv har givet hende det på. Ville nok ikke synes om det hvis børnehaven gjorde det. Har aldrig oplevet de har gjort det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.