At amme ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tilslutter mig koret - tag ud og am løs!!

Ja, man hører muligvis så meget. Men som altid, skal det nok tages med et gran salt. Jeg har i hvert fald ofte undret mig over, hvor alle de såkaldte amme-kritikkere gemmer sig - for de er ikke her. Har boet i København hele mit liv og er aldrig støt på én - ej heller har mine veninder og andre jeg kender. Jeg har seriøst ammet nogle skøre steder og haft min datter med ude nærmest fra første dag.

Ps: Et lille tip - både Magasin og Illum har nogle super fine amme- og puslerun til rådighed på øverste etage. På Baresso er man også altid velkommen... så har du et par "heller", hvis modet alligevel skulle svigte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2016

Anonym trådstarter

Så kastede vi os ud i det. I Baby Sam meldte sulten sig, og da det regnede og ikke var særlig godt vejr, så ku vi ikke sidde udenfor. Vi søgte derfor i læ i Ikea. 

Jeg havde overvejet påklædningen og stofbleer. Fik lagt ham til og dækket os til. Fik øjenkontakt med en kvinde som sad overfor mig med hendes tumling og hun sendte mig et meget indforstået blik omkring situationen med et sulten barn :-)

Ingen dårlige oplevelser første gang og mod på nogle flere ture med min skønne søn. Tak for råd og erfaringer 

Anmeld Citér

19. juli 2016

anonym12

Min dreng er 8 mdr og er stadig storset fuldammet. 

Jeg ammede så sent som på la glace i weekenden. Generelt har jeg ammet mange steder efterhånden....i starten var det af nød i tog/bus, da vi ikke har bil og vores forældre bor langt væk. Det tog ligesom det værste, så nu har jeg ammet en millard steder og jeg har endnu ikke fået hverken kommetare eller onde blikke....og det er på trods af at det er virkelig svært at amme diskret med en dreng på 5-8 mdr

Så bare kom afsted og få hul på det...det er ikke så slemt når man først kommer over den første hurdle. Men jeg kan godt huske hvor svært det var i starten

Anmeld Citér

19. juli 2016

anonym12

Julletullemor skriver:

Jeg har ammet alle steder. Ingen skæve blikke (som jeg lagde mærke til i hvert fald), og jeg har kun oplevet at få det "påtalt" en gang - det var i Djurs Sommerland, og det var nogle, som blev lidt fortørnede over, at jeg sad i et hjørne på en græsplæne med en halvanden årig 

Seriøst? Sikke nogle fjolser

Jeg er faktisk begyndt at frygte offentligt amning lidt nu. han er 8 mdr (han er stor og motorisk stærk), men altså han har stadig brug for min mælk, så jeg må håbe jeg slipper for kommentare eller at min mand er med, så jeg kan pudse ham på dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.