Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Opdatering: Jeg er i dag 4+2 (regnede en dag forkert, da jeg først oprettede tråden), og testene er gradvist blevet lidt mere positive. Altså teststregen er helt klar, og man kan sagtens se den på afstand. Men den er slet slet ikke lige så tydelig som kontrolstregen - tror I det er et dårligt tegn? Burde den være lige så tydelig nu?
Opdatering:
Jeg er i dag 4+2 (regnede en dag forkert, da jeg først oprettede tråden), og testene er gradvist blevet lidt mere positive.
Altså teststregen er helt klar, og man kan sagtens se den på afstand. Men den er slet slet ikke lige så tydelig som kontrolstregen - tror I det er et dårligt tegn? Burde den være lige så tydelig nu?
Mine ser sådan ud, de er heller ikke så tydelige som testen men de bliver bedre og bedre
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kærlighedogkildevand skriver: Mine ser sådan ud, de er heller ikke så tydelige som testen men de bliver bedre og bedre
Mine ser også sådan ud
Langsomt tydeligere
C_C skriver: Mine ser også sådan ud Langsomt tydeligere
Langsomt men sikkert
Kærlighedogkildevand skriver: Langsomt men sikkert
Ja lød bredere
C_C skriver: Ja lød bredere
Hihi ih jeg skal ha taget blodprøve men er SÅ nervøs på trods af de utallige positive teste!
Kærlighedogkildevand skriver: Hihi ih jeg skal ha taget blodprøve men er SÅ nervøs på trods af de utallige positive teste!
Min læge havde først tid om 2 uger Så må vente....
jeg bliver selv ved med at teste, har ikke særlig mange symptomer så føler ikke det er rigtigt endnu
C_C skriver: Min læge havde først tid om 2 uger Så må vente.... jeg bliver selv ved med at teste, har ikke særlig mange symptomer så føler ikke det er rigtigt endnu
Det er fordi vores blob er lavet gennem fertilitets behandling, så får man altid lavet en blodprøve for at være sikker. Men ja jeg tester dagligt af samme grund som dig, har kun lidt ømme babser (det har jeg haft hver cyklus) og så lidt niv og jag "dernede" men det føles faktisk lidt anderledes fra mens smerter, så det er nok det eneste symptom jeg har
Kærlighedogkildevand skriver: Det er fordi vores blob er lavet gennem fertilitets behandling, så får man altid lavet en blodprøve for at være sikker. Men ja jeg tester dagligt af samme grund som dig, har kun lidt ømme babser (det har jeg haft hver cyklus) og så lidt niv og jag "dernede" men det føles faktisk lidt anderledes fra mens smerter, så det er nok det eneste symptom jeg har
Åh ja okay
mine symptomer fuldstændig de samme som dine Men vi er vel blot heldige at det ikke er mere lige nu
C_C skriver: Åh ja okay mine symptomer fuldstændig de samme som dine Men vi er vel blot heldige at det ikke er mere lige nu
Ja det er både godt og skidt ikke at have de symptomer! Det er lidt uvirkeligt at man er gravid lige nu når man ikke rigtig mærker noget
CC79 skriver: Da jeg var gravid med mit 3. barn kunne jeg ikke få en tydelig positiv test før i slutningen af 5. uge og jeg var sikker på det betød noget negativt for med mine to første børn var den klar positiv ved 4 uge. Men atså der var intet galt og graviditeten gik ligeså godt som med de to første, så det handler bare om ikke to graviditeter er ens ligesom jeg har oplevet at have forskellige symptomer hver gang. Så håber det bedste for dig for sålænge der er en streg så er det positivt og selvfølgelig går man og tester indtil den bliver positiv. Det gjorde jeg også og det blev den også gradvist og det beskriver du jo også dine tests er blevet. Og tillykke med den positive test. Det er altid helt fantastisk.
Da jeg var gravid med mit 3. barn kunne jeg ikke få en tydelig positiv test før i slutningen af 5. uge og jeg var sikker på det betød noget negativt for med mine to første børn var den klar positiv ved 4 uge. Men atså der var intet galt og graviditeten gik ligeså godt som med de to første, så det handler bare om ikke to graviditeter er ens ligesom jeg har oplevet at have forskellige symptomer hver gang.
Så håber det bedste for dig for sålænge der er en streg så er det positivt og selvfølgelig går man og tester indtil den bliver positiv. Det gjorde jeg også og det blev den også gradvist og det beskriver du jo også dine tests er blevet.
Og tillykke med den positive test. Det er altid helt fantastisk.
Tusind tak for svar! Du har ret, jeg skal nok ikke lægge så meget i præcis hvor tydelig stregen er - den er jo positiv og lidt sjovt at dine teste og symptomer varierede i dine graviditeter, det understreger egentlig bare at man ikke skal overanalysere alt for meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128