Tidlig test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2016

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Opdatering:

Jeg er i dag 4+2 (regnede en dag forkert, da jeg først oprettede tråden), og testene er gradvist blevet lidt mere positive. 

Altså teststregen er helt klar, og man kan sagtens se den på afstand. Men den er slet slet ikke lige så tydelig som kontrolstregen - tror I det er et dårligt tegn? Burde den være lige så tydelig nu?

Mine ser sådan ud, de er heller ikke så tydelige som testen men de bliver bedre og bedre  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

C_C

Kærlighedogkildevand skriver:

Mine ser sådan ud, de er heller ikke så tydelige som testen men de bliver bedre og bedre  

Mine ser også sådan ud 

Langsomt tydeligere 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Mortil2piger18

C_C skriver:

Mine ser også sådan ud 

Langsomt tydeligere 

Langsomt men sikkert 

Anmeld Citér

20. juli 2016

C_C

Langsomt men sikkert 

Ja lød bredere 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Mortil2piger18

C_C skriver:

Ja lød bredere 

Hihi  ih jeg skal ha taget blodprøve men er SÅ nervøs på trods af de utallige positive teste!

Anmeld Citér

20. juli 2016

C_C

Hihi  ih jeg skal ha taget blodprøve men er SÅ nervøs på trods af de utallige positive teste!

Min læge havde først tid om 2 uger  Så må vente....

jeg bliver selv ved med at teste, har ikke særlig mange symptomer så føler ikke det er rigtigt endnu

Anmeld Citér

20. juli 2016

Mortil2piger18

C_C skriver:

Min læge havde først tid om 2 uger  Så må vente....

jeg bliver selv ved med at teste, har ikke særlig mange symptomer så føler ikke det er rigtigt endnu

Det er fordi vores blob er lavet gennem fertilitets behandling, så får man altid lavet en blodprøve for at være sikker.  Men ja jeg tester dagligt af samme grund som dig, har kun lidt ømme babser (det har jeg haft hver cyklus) og så lidt niv og jag "dernede" men det føles faktisk lidt anderledes fra mens smerter, så det er nok det eneste symptom jeg har 

Anmeld Citér

20. juli 2016

C_C

Det er fordi vores blob er lavet gennem fertilitets behandling, så får man altid lavet en blodprøve for at være sikker.  Men ja jeg tester dagligt af samme grund som dig, har kun lidt ømme babser (det har jeg haft hver cyklus) og så lidt niv og jag "dernede" men det føles faktisk lidt anderledes fra mens smerter, så det er nok det eneste symptom jeg har 

Åh ja okay  

mine symptomer fuldstændig de samme som dine  Men vi er vel blot heldige at det ikke er mere lige nu 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Mortil2piger18

C_C skriver:

Åh ja okay  

mine symptomer fuldstændig de samme som dine  Men vi er vel blot heldige at det ikke er mere lige nu 

Ja det er både godt og skidt ikke at have de symptomer! Det er lidt uvirkeligt at man er gravid lige nu  når man ikke rigtig mærker noget 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Da jeg var gravid med mit 3. barn kunne jeg ikke få en tydelig positiv test før i slutningen af 5. uge og jeg var sikker på det betød noget negativt for med mine to første børn var den klar positiv ved 4 uge. Men atså der var intet galt og graviditeten gik ligeså godt som med de to første, så det handler bare om ikke to graviditeter er ens ligesom jeg har oplevet at have forskellige symptomer hver gang.

Så håber det bedste for dig for sålænge der er en streg så er det positivt og selvfølgelig går man og tester indtil den bliver positiv. Det gjorde jeg også og det blev den også gradvist og det beskriver du jo også dine tests er blevet.

Og tillykke med den positive test. Det er altid helt fantastisk.

Tusind tak for svar! Du har ret, jeg skal nok ikke lægge så meget i præcis hvor tydelig stregen er - den er jo positiv  og lidt sjovt at dine teste og symptomer varierede i dine graviditeter, det understreger egentlig bare at man ikke skal overanalysere alt for meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.