Tidlig test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.906 visninger
30 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg har testet positiv og må være 3+4, svage men stadig tydelige streger.  Men jeg er i tvivl om, om man kan regne med resultatet så tidligt? Burde jeg vente en uge eller mere? Har I nogen erfaringer med det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

Maalene

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv og må være 3+4, svage men stadig tydelige streger.  Men jeg er i tvivl om, om man kan regne med resultatet så tidligt? Burde jeg vente en uge eller mere? Har I nogen erfaringer med det? 

Når man tester for tidligt, er der risiko for en bio (dvs. du har et befrugtet æg, som giver udslag på testen, men at ægget så ikke sætter sig fast)

Men tag en ny test om 2 dage - er den mere positiv tyder det på en lille baby, og hvis ikke tyder det desværre på en bio... Jeg hepper og krydser fingre for dig - husk at komme med en update 

Anmeld Citér

13. juli 2016

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Er selv 3+4 idag, og testede igår svagt positiv på en Clear Blue (der står på pakken, at man kan teste op til 4 dage før). 

Der er desværre ingen garantier her i livet, og heller ikke hvad angår graviditet.

Jeg satser stærkt på, at vores positive tests betyder GRAVID og baby i marts!  

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg teste positivt ved nr. 1 3+4 og hun er i dag 4,5 år. Ved nr. 2 testede jeg positivt 3+3 og han ligger nu i maven i 21. Uge  

Anmeld Citér

13. juli 2016

Sommerblomst21

Første gang testede jeg positivt 3+5, det endte dog i en spontant abort i uge 6. Denne her gang kunne jeg allerede teste svag positivt 3+1. 3+3 var jeg ikke i tvivl og er nu 19+0 i dag, så det kan gå begge veje. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Når man tester for tidligt, er der risiko for en bio (dvs. du har et befrugtet æg, som giver udslag på testen, men at ægget så ikke sætter sig fast)

Men tag en ny test om 2 dage - er den mere positiv tyder det på en lille baby, og hvis ikke tyder det desværre på en bio... Jeg hepper og krydser fingre for dig - husk at komme med en update 

Tusind tak for svar! Jeg må teste igen fredag og komme med Update 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Er selv 3+4 idag, og testede igår svagt positiv på en Clear Blue (der står på pakken, at man kan teste op til 4 dage før). 

Der er desværre ingen garantier her i livet, og heller ikke hvad angår graviditet.

Jeg satser stærkt på, at vores positive tests betyder GRAVID og baby i marts!  

Årh hvor sjovt at du er i samme situation! Jeg hepper også på at både din og min forbliver positive 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg teste positivt ved nr. 1 3+4 og hun er i dag 4,5 år. Ved nr. 2 testede jeg positivt 3+3 og han ligger nu i maven i 21. Uge  

Tusind tak for dit svar - det er virkelig rart at høre at det rent faktisk godt kan være blivende selvom det er tidligt 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

Sommerblomst21 skriver:

Første gang testede jeg positivt 3+5, det endte dog i en spontant abort i uge 6. Denne her gang kunne jeg allerede teste svag positivt 3+1. 3+3 var jeg ikke i tvivl og er nu 19+0 i dag, så det kan gå begge veje. 

Det er jeg ked af at høre, men tillykke med graviditeten nu!Jeg er også bare bange for at begynde at glæde mig for tidligt. Men der er næsten ikke andet at gøre end at vente at se. Tak for dit svar! 

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar - det er virkelig rart at høre at det rent faktisk godt kan være blivende selvom det er tidligt 

Ja når man tester tidligt kender man jo til risikoen for at det ikke blir til noget.. Men her har den holdt begge gange .. Så vil gerne sige forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.