Tidlig test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ja når man tester tidligt kender man jo til risikoen for at det ikke blir til noget.. Men her har den holdt begge gange .. Så vil gerne sige forsigtigt tillykke

Tak  jeg tør næsten ikke tro på det, men må jo bare vente og se. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Årh hvor sjovt at du er i samme situation! Jeg hepper også på at både din og min forbliver positive 

Vil også lige indskyde, at jeg også i 1. graviditet testede positivt 3+3, og han ligger og sover på værelset nu, 2 år gammel  

Anmeld Citér

13. juli 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv og må være 3+4, svage men stadig tydelige streger.  Men jeg er i tvivl om, om man kan regne med resultatet så tidligt? Burde jeg vente en uge eller mere? Har I nogen erfaringer med det? 

Jeg kan regne ud at da jeg testede positiv var jeg selv 3+4 og nu har jeg da 12 dage til termin 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Vil også lige indskyde, at jeg også i 1. graviditet testede positivt 3+3, og han ligger og sover på værelset nu, 2 år gammel  

Dejligt at høre 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg kan regne ud at da jeg testede positiv var jeg selv 3+4 og nu har jeg da 12 dage til termin 

Tak for svar, det er dejligt at høre at det godt kan være!  Jeg må vente og se og 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym trådstarter

Opdatering:

Jeg er i dag 4+2 (regnede en dag forkert, da jeg først oprettede tråden), og testene er gradvist blevet lidt mere positive. 

Altså teststregen er helt klar, og man kan sagtens se den på afstand. Men den er slet slet ikke lige så tydelig som kontrolstregen - tror I det er et dårligt tegn? Burde den være lige så tydelig nu?

Anmeld Citér

17. juli 2016

Mille:)

Anonym skriver:

Opdatering:

Jeg er i dag 4+2 (regnede en dag forkert, da jeg først oprettede tråden), og testene er gradvist blevet lidt mere positive. 

Altså teststregen er helt klar, og man kan sagtens se den på afstand. Men den er slet slet ikke lige så tydelig som kontrolstregen - tror I det er et dårligt tegn? Burde den være lige så tydelig nu?

Tror det er meget forskelligt 

jeg har lige testet positivt for en uge siden på 3+3 og er i dag 4+3... Mine test har udviklet sig rigtig flot... Men mener også at nogle bare kun kan teste svagt...

jeg tør godt sige tillykke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym trådstarter

Mille:) skriver:

Tror det er meget forskelligt 

jeg har lige testet positivt for en uge siden på 3+3 og er i dag 4+3... Mine test har udviklet sig rigtig flot... Men mener også at nogle bare kun kan teste svagt...

jeg tør godt sige tillykke 

Tusind tak for svar og for at vise tests, det er rart at kunne sammenholde lidt. Min test fra i dag, 4+2, ligner en mellemting mellem din nr 3 og 4.. Måske bliver de tydeligere, må vente og se . Og tillykke med de positive tests i øvrigt! 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Mille:)

Anonym skriver:

Tusind tak for svar og for at vise tests, det er rart at kunne sammenholde lidt. Min test fra i dag, 4+2, ligner en mellemting mellem din nr 3 og 4.. Måske bliver de tydeligere, må vente og se . Og tillykke med de positive tests i øvrigt! 

Mange tak testene er taget 3+3, 3+4, 3+5, 3+6 og den sidste i dag 4+3 

er lidt af et testmonster så længe de er positive er der en graviditet... En streg er en streg og stort tillykke

Anmeld Citér

19. juli 2016

CC79

Anonym skriver:

Opdatering:

Da jeg var gravid med mit 3. barn kunne jeg ikke få en tydelig positiv test før i slutningen af 5. uge og jeg var sikker på det betød noget negativt for med mine to første børn var den klar positiv ved 4 uge. Men atså der var intet galt og graviditeten gik ligeså godt som med de to første, så det handler bare om ikke to graviditeter er ens ligesom jeg har oplevet at have forskellige symptomer hver gang.

Så håber det bedste for dig for sålænge der er en streg så er det positivt og selvfølgelig går man og tester indtil den bliver positiv. Det gjorde jeg også og det blev den også gradvist og det beskriver du jo også dine tests er blevet.

Og tillykke med den positive test. Det er altid helt fantastisk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.