Ønsker 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2016

MissTas

Kay skriver:

Jo 

Har fundet en ny strategi ny køre vi i toys r us og så tager vi billeder af alt det hun ønsker sig 

Imens far (og lillesøster) henter den dims han mangler i elgiganten 

Lyder som en god ide, den strategi tror jeg jeg vil bruge til jul 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

Karina84

Hvad med Sylvanian Family? Der er rigtig meget at samle på og godt nok er er der mange bitte små ting, men altså dem kan man jo gemme lidt væk. Vores datter på 3 leger tit med det 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

Karina84 skriver:

Hvad med Sylvanian Family? Der er rigtig meget at samle på og godt nok er er der mange bitte små ting, men altså dem kan man jo gemme lidt væk. Vores datter på 3 leger tit med det 

Har prøver at vise hende den men det gidder hun ikke... men efter en tr i toys r us og tage billeder har vi mange ønsker 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

MissTas skriver:

Lyder som en god ide, den strategi tror jeg jeg vil bruge til jul 

Ja og vi forberedte hende meget inden vi tog afsted på at vi IKKE skulle købe noget

Og hun plagede faktisk ikke men vi fik taget en masse billeder 

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Kay skriver:

Ja og vi forberedte hende meget inden vi tog afsted på at vi IKKE skulle købe noget

Og hun plagede faktisk ikke men vi fik taget en masse billeder 

Godt gået håber hun fik fundet en masse brugbart så 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Karina84

Kay skriver:

Har prøver at vise hende den men det gidder hun ikke... men efter en tr i toys r us og tage billeder har vi mange ønsker 

Åh det var en skam, jeg synes det er vildt sødt! Høhø og heldigvis gider hende af min også at lege med det   

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

MissTas skriver:

Godt gået håber hun fik fundet en masse brugbart så 

Tja der gav mig i altfald et godt billede af hvad hun ønsker sig 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Ena

Kay skriver:

Vores den "store" bliver snart 4 år og har ikke rigtig mange ønsker... jo en hund og et pinkfarvet armbånd.... og hun får ikke en hund 

Hun har en cykel og legehus og rutsjebane og bobles  

Familien trækker i os for at få ønsker  

Har i nogle gode forslag? 

Har hun løbehjul?

Da min datter blev fire år fik hun pop-arty perler, som både dengang og nu flere år efter, bliver brugt meget ofte. Det er god kvalitet og selv hendes far synes de er sjove.

Hun fik også en børneghettoblaster, cd'er med børnemusik og høretlf'er () og lyt-og-læs-. Kæmpe hit dengang og stadig.

Smykkeskrin med spilledåse og dansende ballerina, Briotogbane, også megahit dengang og nu.

Et anatomi-puslespil kan hun også få meget glæde af, og generelt begynder spil at være rigtig godt for hende nu - fx Djecos sansespil, hop hop hop-spil eller lignende. 

Instrumenter, fx mundharmonika, rasleæg, tamburin, maracas, claves, guitar.

Anmeld Citér

14. juli 2016

Kay

Ena skriver:

Har hun løbehjul?

Da min datter blev fire år fik hun pop-arty perler, som både dengang og nu flere år efter, bliver brugt meget ofte. Det er god kvalitet og selv hendes far synes de er sjove.

Hun fik også en børneghettoblaster, cd'er med børnemusik og høretlf'er () og lyt-og-læs-. Kæmpe hit dengang og stadig.

Smykkeskrin med spilledåse og dansende ballerina, Briotogbane, også megahit dengang og nu.

Et anatomi-puslespil kan hun også få meget glæde af, og generelt begynder spil at være rigtig godt for hende nu - fx Djecos sansespil, hop hop hop-spil eller lignende. 

Instrumenter, fx mundharmonika, rasleæg, tamburin, maracas, claves, guitar.

Løbehjul lydbøger getoblarster musik høre telefoner brio spil og diverse instrumenter har hun (og/eller hendes søster) allerede

Vi fandt dog ud af i går at hun ønsker sig et keyboard 

Hvad er det for nogle perler?

Anmeld Citér

14. juli 2016

Ena

Kay skriver:

Løbehjul lydbøger getoblarster musik høre telefoner brio spil og diverse instrumenter har hun (og/eller hendes søster) allerede

Vi fandt dog ud af i går at hun ønsker sig et keyboard 

Hvad er det for nogle perler?

De hedder pop-arty perler. Nemme at finde på nettet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.