Ønsker 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
29 svar
1 synes godt om
13. juli 2016

Kay

Vores den "store" bliver snart 4 år og har ikke rigtig mange ønsker... jo en hund og et pinkfarvet armbånd.... og hun får ikke en hund 

Hun har en cykel og legehus og rutsjebane og bobles  

Familien trækker i os for at få ønsker  

Har i nogle gode forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

MRS.Thomsen

Tillykke med hende.

hvad med oplevelser? Årskort til zoo eller forlystelsesparker. Evt ture hvor familien tager hende med, så de oplever noget særligt sammen? Kender en 4-årig der ELSKER at komme i biografen, så en tur i biffen kunne være et hit? En tur i svømmehallen? 

Kan man ikke få sådan nogle tøjdyr der kan opføre sig lidt som en hund? Evt noget praktisk. En ny cykelhjelm til når den hun har nu bliver for lille? , en større dyne? Sengetøj? Et løbehjul,  et soppebassin her om sommeren? 

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Kay skriver:

Vores den "store" bliver snart 4 år og har ikke rigtig mange ønsker... jo en hund og et pinkfarvet armbånd.... og hun får ikke en hund 

Min datter på 4 år leger meget med LEGO friends og baby born. Og så hun helt vild med alt det kreative såsom tegne, klippe og klister, male på æsker, perler mm. Ellers måske løbehjul til udenfor, klæd ud kjoler, barbie, bratz?

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

MRS.Thomsen skriver:

Tillykke med hende.

hvad med oplevelser? Årskort til zoo eller forlystelsesparker. Evt ture hvor familien tager hende med, så de oplever noget særligt sammen? Kender en 4-årig der ELSKER at komme i biografen, så en tur i biffen kunne være et hit? En tur i svømmehallen? 

Kan man ikke få sådan nogle tøjdyr der kan opføre sig lidt som en hund? Evt noget praktisk. En ny cykelhjelm til når den hun har nu bliver for lille? , en større dyne? Sengetøj? Et løbehjul,  et soppebassin her om sommeren? 

Hun fik stor dyne og betræk til jul samt ny cykelhjelm og cykel og løbehjul fik hun sidste sommer da hun afleverede alle sutterne til julemanden 

Hun går til svømning så måske en ny svømme dragt og oplevelser... hun har arvet sådan en hund der kan snakke og gå... men det er kun en rigige hund hun ønsker sig

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

MissTas skriver:

Min datter på 4 år leger meget med LEGO friends og baby born. Og så hun helt vild med alt det kreative såsom tegne, klippe og klister, male på æsker, perler mm. Ellers måske løbehjul til udenfor, klæd ud kjoler, barbie, bratz?

Vi har snakket lidt om en baby born. .. hendes bedste veninde har en... hvilket har resulteret i at de hverdag har vand ud over gulvet fra sutteflasken til dukken  så tænker vi venter til jul eller til næste år

Resten har hun også... Vi har arvet en del ting  og har bedsteforældre der forkæler

Anmeld Citér

13. juli 2016

GUSO

Rulleskøjter, cykel, iPad, sylvanians, LEGO, malebøger, gode tuscher og farveblyanter, en trampolin, årskort til zoo, en tur i sommerland, abonnement på Anders And blad eller lignende, kjoler, Barbie, koncert billet, hår pynt, smykker... 

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Kay skriver:

Vi har snakket lidt om en baby born. .. hendes bedste veninde har en... hvilket har resulteret i at de hverdag har vand ud over gulvet fra sutteflasken til dukken  så tænker vi venter til jul eller til næste år

Resten har hun også... Vi har arvet en del ting  og har bedsteforældre der forkæler

Vil da sige alderen er perfekt for en baby born, man kan jo bare lade være med at putte vand i sutteflasken. Min datter har haft babyborn siden hun var 1,5-2 år og har leget med den hver dag siden! Det er hendes bedste legetøj det havde jeg købt hvis det var mig

Anmeld Citér

13. juli 2016

A. Nonymsen

Kay skriver:

Min den store er rigtig glad for play mobil. Vi købte sådan en stor hestestald til hende i julegave, der var hun lige blevet 4. Familien købte også nogle heste og bondegårds ting i play mobil så hun fik rigtig meget, og elsket det. 

Man kan vidst få det med alt muligt forskelligt. Også prinsesser osv hvis hun er til sådan noget

Anmeld Citér

13. juli 2016

Guldlok88

Playmobil, dukkehus, lego (man kan få noget nyt frost) dukke, gulv puslespil, spil  (min søn er vild med ludo og klodsmajor) 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

GUSO skriver:

Rulleskøjter, cykel, iPad, sylvanians, LEGO, malebøger, gode tuscher og farveblyanter, en trampolin, årskort til zoo, en tur i sommerland, abonnement på Anders And blad eller lignende, kjoler, Barbie, koncert billet, hår pynt, smykker... 

Jeg har overvejet rulleskøjter men jeg ved ikke om hun er stor nok 

God ide med abonnement på yndlings bladet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.