Ønsker 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2016

Kay

MissTas skriver:

Vil da sige alderen er perfekt for en baby born, man kan jo bare lade være med at putte vand i sutteflasken. Min datter har haft babyborn siden hun var 1,5-2 år og har leget med den hver dag siden! Det er hendes bedste legetøj det havde jeg købt hvis det var mig

Ja... hun har bare dukker som hun ikke leger ret meget med... hun har aldrig Været ret meget til dukker... mere til barbie og smykker og kjoler og det har dun meget af 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

Skouboe

Hvad med at sige at hun ønsker sig en lille ting, og penge for resten, og så lægge pengene til side, til når hun ønsker sig noget større?

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

A. Nonymsen skriver:

Min den store er rigtig glad for play mobil. Vi købte sådan en stor hestestald til hende i julegave, der var hun lige blevet 4. Familien købte også nogle heste og bondegårds ting i play mobil så hun fik rigtig meget, og elsket det. 

Man kan vidst få det med alt muligt forskelligt. Også prinsesser osv hvis hun er til sådan noget

Play mobil har jeg slet ikke tænkt i 

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Kay skriver:

Ja... hun har bare dukker som hun ikke leger ret meget med... hun har aldrig Været ret meget til dukker... mere til barbie og smykker og kjoler og det har dun meget af 

Okay, så er jeg lost sys der er kommet mange gode forslag. Hvad med brætspil?

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

Skouboe skriver:

Hvad med at sige at hun ønsker sig en lille ting, og penge for resten, og så lægge pengene til side, til når hun ønsker sig noget større?

penge er også en del af ønskesedlen... og nu er flyverdragt og penge til vinterstøvler også...  

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

MissTas skriver:

Okay, så er jeg lost sys der er kommet mange gode forslag. Hvad med brætspil?

har vi også en del af  men har skrevet klodsmajord på... og uno... 

og ja der er kommet en del godt forslag... og jeg har nogle møgforkælede unger der har det meste   jeg tror vi skal til at bede de bedsteforældre om at gemme gave-regnen til jul og fødselsdage så de også kan ønske sig noget 

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Kay skriver:

har vi også en del af  men har skrevet klodsmajord på... og uno... 

og ja der er kommet en del godt forslag... og jeg har nogle møgforkælede unger der har det meste   jeg tror vi skal til at bede de bedsteforældre om at gemme gave-regnen til jul og fødselsdage så de også kan ønske sig noget 

Hehe ja, ku være det var en ide men dejligt med bedste forældre der forkæler. Vi kender det selv alt for godt her 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

MissTas skriver:

Hehe ja, ku være det var en ide men dejligt med bedste forældre der forkæler. Vi kender det selv alt for godt her 

kan nok heller ikke skylde hele skylden på bedsteforældrene...  er en sucker for gode tilbud og at købe "godt brugt billigt"

Anmeld Citér

13. juli 2016

MissTas

Kay skriver:

kan nok heller ikke skylde hele skylden på bedsteforældrene...  er en sucker for gode tilbud og at købe "godt brugt billigt"

Haha.. Samme her! Har man ikke bare generelt en svaghed for lækkerier til sine unger 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kay

MissTas skriver:

Haha.. Samme her! Har man ikke bare generelt en svaghed for lækkerier til sine unger 

Jo 

Har fundet en ny strategi ny køre vi i toys r us og så tager vi billeder af alt det hun ønsker sig 

Imens far (og lillesøster) henter den dims han mangler i elgiganten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.